Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Barcelona Montmelo-Granollers





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
7,6 sobre 10
Bé
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
7,2 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Per cable
També et pot agradar

Best Western Hotel Mediterraneo
Castelldefels
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 483 opinions
Preu actual: 154 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Masia Can Gordi 1, Granollers, 08403
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.90 EUR per adult i 4.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: HB-004258
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
L’allotjament també es coneix com a
ibis Barcelona Hotel Montmelo-Granollers
ibis Barcelona Montmelo-Granollers
Ibis Barcelona Montmelo-Granollers Province Of Barcelona
ibis Barcelona Montmelo-Granollers Hotel
Hotel ibis Barcelona Montmelo-Granollers Granollers
Granollers ibis Barcelona Montmelo-Granollers Hotel
Hotel ibis Barcelona Montmelo-Granollers
ibis Barcelona Montmelo-Granollers Granollers
ibis Barcelona Montmelo Granollers
ibis Barcelona Hotel
ibis Barcelona
ibis Barcelona Montmelo-Granollers Hotel
ibis Barcelona Montmelo-Granollers Granollers
ibis Barcelona Montmelo-Granollers Hotel Granollers
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ibis Barcelona Montmelo-Granollers
8,0
Molt bo
8,4
Neteja
6,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Karina
Viatge en parella
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karina
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Adrián
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrián
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Joel
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
31 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 12 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Sergio
23 de jul. de 2025
Sergio
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SERGIO
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SERGIO
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Charles, Metter
10 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Saad Alghali
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Saad Alghali
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MANUEL
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MANUEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Esteban
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Esteban
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
J ALBERTO
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J ALBERTO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamid
13 d’abr. de 2025
Hamid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Mary
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
A brief (TG) stay at the Inis
Mary
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Benjamin
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Benjamin
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
valerie anne
Viatge en família amb nens petits
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
valerie anne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Vicente, Albatera
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vicente
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Eveline
19 de març de 2025
Eveline
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Edwin
Viatge en família
17 de març de 2025
Edwin
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Silvia
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Servicio bien, pero un desastre
Silvia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Wendy
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
2 de març de 2025
Annie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed Ali
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed Ali
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mariona
Viatge en parella
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariona
Estada d’1 nit (des. 2024)