Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Aristol





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
També et pot agradar

Hesperia Sant Just
Sant Just Desvern
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 682 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer de Cartagena, 369, Barcelona, 08025
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 5.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
- Càrrec per l'ús de l'aigua: 1.48 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 22.00 EUR per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les migdia i les 15:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 48 EUR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 35.00 EUR per nit.
- Càrrec pel consum d'electricitat: 1.38 EUR per nit.
- Càrrec pel consum de gas: 1.28 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Les estades de més de sis nits inclouen un servei de neteja.
Número de registre de l’allotjament: HB004077
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 10 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Aristol Barcelona
Aristol Hotel
Hotel Aristol
Hotel Aristol Barcelona
Aristol Hotel Barcelona
Hotel Aristol Barcelona, Catalonia
Hotel Aristol Hotel
Hotel Aristol Barcelona
Hotel Aristol Hotel Barcelona
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Aristol
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
xavier
Viatge de negocis
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
xavier
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Alaiza
Viatge de negocis
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alaiza
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
ALBERTO
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALBERTO
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
irma
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
irma
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
fabfab, barcelone
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabfab
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Adriano
27 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriano
Estada de 4 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Carlos
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 4 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Javier
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Thibaut
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibaut
6/10, Acceptable
carla
21 d’abr. de 2018
carla
10/10, Excel·lent
Andrea
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viaggio veloce e confortevole


Andrea
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gastos añadidos a la reserva no justificados
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
HERNAN
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo bien
HERNAN
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Lynn
2 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ok but Not the greatest
Lynn
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
colleen, Indianapolis
24 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
last minute
colleen
Estada de 3 nits (juny 2017)