Galeria de fotos de l’allotjament MelSol Hotel





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Twin)

Habitació doble (Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, balcó (Skyview)

Habitació familiar, balcó (Skyview)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

National Highway Metro Vigan, Bantay, Bantay, 2727
Sobre aquest allotjament
MelSol Hotel
Allotjaments similars

Hotel Mercante
Hotel Mercante
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 23 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 250 PHP per adult i 200 PHP per nen (preu aproximat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 12:30 i les 14:00, s'ha d'abonar un càrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
MelSol Hotel Bantay
MelSol Bantay
MelSol Hotel Hotel
MelSol Hotel Bantay
MelSol Hotel Hotel Bantay
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MelSol Hotel
6,2
5,8
Neteja
7,4
Ubicació
6,8
Personal i servei
4,8
Respecte al medi ambient
6,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Raul Jr
Viatge en família
16 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul Jr
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Rogelio
Viatge en família
7 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rogelio
Estada de 4 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Nestor
1 de jul. de 2023
Nestor
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
jennifer
Viatge en família
8 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
jennifer
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Reynaldo
Viatge en família
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reynaldo
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
ERNESTO
Viatge en família
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERNESTO
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
CG, Manila
30 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CG
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
marivic
19 de nov. de 2018
marivic
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
DAVID ESTEBAN
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAVID ESTEBAN
Estada de 2 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Nikolaus, Köln
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel im Umbau
Nikolaus
Estada de 3 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Michelle
1 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michelle
2/10, Horrible
Lila
30 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NEVER AGAIN, NASTY ROOM.
Lila
Estada de 2 nits (des. 2017)