Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rattan Inn Banjarmasin





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Deluxe )

Habitació Deluxe (Deluxe )
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un bidet
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand (Deluxe )

Habitació Grand (Deluxe )
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un bidet
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Pool Terrace)

Habitació Deluxe (Pool Terrace)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un bidet
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un bidet
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Ahmad Yani No.KM. 5, RW.7, Pemurus Dalam, Kec, Banjarmasin, South Kalimantan, 70238
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500000 IDR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 115000 IDR per adult i 57500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Rattan Banjarmasin
Rattan Inn
Rattan Inn Banjarmasin
Rattan Hotel Banjarmasin
Rattan Inn Banjarmasin, Borneo
Rattan Inn Banjarmasin
Rattan Inn
Rattan Inn Banjarmasin Hotel
Rattan Inn Banjarmasin Banjarmasin
Rattan Inn Banjarmasin Hotel Banjarmasin
Preguntes freqüents
Opinions: Rattan Inn Banjarmasin
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
dominique
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel
dominique
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Puji
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok overall
Puji
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
SHENG FEI
30 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHENG FEI
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Experience
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
marcopolo e
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anything about this hotel ../ good good good
marcopolo e
10/10, Excel·lent
Rizal, SG
23 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Resort in the City
Rizal
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de nov. de 2016
Viatger verificat
8/10, Bo
Muhammad Berly, Jakarta
25 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feel like home
Muhammad Berly
8/10, Bo
tri, banjarbaru
28 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cocok unk liburan keluarga
tri
10/10, Excel·lent
Alan, Tauranga, New Zealand.
6 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació