Hotel Wahyu Dana

Allotjament de 3.5 estrelles
Diversió a la platja i piscina a l'aire lliure, a prop de Platja de Lovina

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Wahyu Dana

Piscina a l'aire lliure
Suite | 1 dormitori, escriptori, cortines opaques i wifi gratuïta
Suite | 1 dormitori, escriptori, cortines opaques i wifi gratuïta
Televisor LED
Exterior

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals grans

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Cafetera/tetera
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jalan Raya Seririt, Singaraja, Temukus, Lovina, Banjar, 81152

Què hi ha als voltants

  • Centre de Busseig Baruna - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Platja de Lovina - 2 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Monument de la Platja de Lovina - 2 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Krisna Funtastic Land - 2 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Aigües Termals de Banjar - 9 minuts en cotxe - 9.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 176 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cafe Greco - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Warung Dolphin - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Warung Mina Segara - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Barclona Lovina Bar & Restaurant - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Spice Beach Bar - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Wahyu Dana

Hotel a prop de Platja de Lovina
Aprofita que Hotel Wahyu Dana ofereix un esmorzar gratuït, una terrassa i un jardí. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant restaurant cuina indonèsia de les instal·lacions, Wahyu Dana, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una bugaderia i un bar d'aperitius o una cafeteria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Hotel Wahyu Dana, totes les habitacions tenen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i barnussos.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals prèmium
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) durant un horari limitat
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar gratuït disponible
  • Bar o cafeteria
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Wahyu Dana

Activitats

  • Lloguer de bicicletes
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Submarinisme

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Massatge

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 13 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 150000.0 IDR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650000 IDR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 150000.0 IDR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Wahyu Dana Banjar
Wahyu Dana Banjar
Wahyu Dana
Hotel Wahyu Dana Hotel
Hotel Wahyu Dana Banjar
Hotel Wahyu Dana Hotel Banjar

Preguntes freqüents

Hotel Wahyu Dana té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil. Horari de la piscina: 07:00-19:00.

Hotel Wahyu Dana accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Wahyu Dana?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Wahyu Dana?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Wahyu Dana?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Wahyu Dana ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 650000 IDR per vehicle.

Opinions: Hotel Wahyu Dana

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 10 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 21 opinions

6,0/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

4,6/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

2,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Carla

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dans l’ensemble, la vue et la localisation sont agréables. La piscine à débordement est très joli et le service est de qualité Mais en terme d’hygiène, la salle de bain laisser à les désirer des problèmes d’eau chaude ont été constatés Pratique si on est pas regardant, et pour un séjour de courte durée
Estada d’1 nit (oct. 2024)

4/10, Deficient

Ni Ketut

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The only one thing we love about this place is the swimming pool with seaview. We stayed for three nights. No staff cleaning our room or pick up the garbage the whole time we staying there. The facilities is terrible. The bed was unusable and the cockroaches in bathroom.
Estada de 3 nits (jul. 2023)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Personalmist suoer nett und Hilfsbereite, jedoch ist das Hotel abgelegen, mitten auf einer Schnellstraße, was es sehr laut macht. Die Zimmer sowie Einrichtung sind sehr kaputt ind heruntergekommen.
Estada de 2 nits (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Right on beach have breakfast overlooking water. Look room not fancy but good for budget.
Estada de 8 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Mounsk, Banjar

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
La vue depuiz l'hôtel est incroyable. Le personnel est poli et agréable. Le lit est spacieux et confortable Mais : Propreté à revoir : exemple dans la salle de bain La Brosse des toilettes était d'une saleté épouvantable (excréments s'y trouvait dessus. Vieille. J'ai du la jeté pour éviter de vomir. Ils n'ont pas nettoyer la chambre entre les deux nuits (je ne demandais pas le changement des draps, ou des linges mais normalement un nettoyage du sol se fait.) J'ai eu un soucis assez important, et je n'ai pas été prise au sérieux. J'ai du insister auprès du personnel pour qu'ils viennent dans ma chambre pour constater le soucis car on me proposait de le régler le surlendemain, alors que je partais dans les heures suivantes (moins de 5h) Après avoir constater le problème, l'un à dit aller chercher son collègue, j'ai donc patienter mais ne le revoyant pas revenir j'ai été le rechercher. Il s'était rassis portable en main n'ayant apparemment pas l'intention de revenir. J'ai du insister pour changer de chambre immédiatement alors qu au vu du soucis cela aurait pu être proposer d'office. Bref. J'étais séduite par la vue et malgré les premieres impression je restais positive, mais sur la fin très déçue.
Estada de 2 nits (jul. 2019)

8/10, Bo

stacy, Panama

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Personal amable

Tienen habitaciones muy descuidadas y otras bien reformadas, sin embargo lo que no me gustó es que el lavamanos y la ducha estaban manchados. Les falta una buena restregada. El desayuno es rico y el personal muy amable, ellos hicieron que la estancia sea agradable.
Estada d’1 nit (juny 2019)

8/10, Bo

Ludvine

Què li ha agradat: Neteja

Pas mal grâce à la piscine

La piscine à débordement avec vue sur la mer est splendide mais le confort de la chambre est sommaire...Malgré la vue magnifique. Le matelas en mauvais état, problème de climatisation une journée entière dans une chambre en plein soleil avec de grandes baies vitrées... Nous avons voulu mangé au restaurant le midi et le menu n’est qu’en balinais et après avoir commandé, on nous a annoncé un peu de temps après qu’il était fermé jusqu’à 15h...
Estada de 2 nits (abr. 2019)

2/10, Horrible

Alan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible stay in a poor location.

Pretty terrible all round. Staff weren't interested - presumably because there were so few guests and it was the low season. First room was filthy with insects crawling over our towels and a couple of cockroaches milling about. We asked to move (not raising the issues, just so we could get a double bed) and the second room was a bit better. Still dirty though, with a towel which stank of someone else's sweat. The air conditioning was aimed in such a way that it missed the bed, so sleep was uncomfortable. Food was abysmal, with nothing cooked especially well for breakfast. We also had to keep chasing our laundry, which none of the staff seemed aware of after we handed it in. The location looks okay on a map, but the road you need to walk is busy and without a pavement for most of the way. It's downright dangerous.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Rasmus Lang

Fint afsidiges hotel

Fint hotel der dog ligger et stykke fra centrum Lovina (1,5km ca). Fine faciliteter og lige ned til vandet. Meget simpel morgenmad som det er de fleste steder på Bali.
Estada de 3 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Nothing special

The rooms are in need of updating. Breakfast is small. Not close to anything really.
Estada d’1 nit (set. 2018)

6/10, Acceptable

Alizée, paris

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Belle vue de la chambre

Nous avons réservé 2 nuits dans la suite qui se situe au premier étage. Le cadre est magnifique puisque le lit est face aux bais vitrées qui donne face à la mer et au couche de soleil. Cependant nous avons rencontré un problème avec la baignoire, douche, robinet etc puisque nous n’avions pas d’eau chaude, nous avons donc dû faire appel au personnel qui sont venu réglé ce problème rapidement. Par contre niveau wifi c’est pas le top, nous ne captions presque rien, que ce soit de la chambre ou de la réception. Le petit déjeuner le matin est assez lent pour être servi également et ne dispose que d’un repas « sucré ».
Estada de 2 nits (ag. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff is very attentive and helpful. Great pool and spa pool. Location is a fair way away from the centre of Lovina however can organise a bemo drive up until 4 pm on the cheap. Breakfast is basic and if you wish to have dinner at the hotel, they bring the food over from the little warung next door.
Estada de 4 nits (abr. 2018)

8/10, Bo

kristy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice pool and rooms, not good wifi or location

The hotel was nice and the pool was pretty looking out to the ocean. The location requires a long walk to get to anywhere (cold drinks, food etc) or you have to haggle with a driver, which resulted in us changing to a more central position close to the dolphin statue. Breakfast was included and was nice with only a few options though. There is a nice seating area to eat breakfast in overlooking the ocean. The wifi didn't reach our room at all. The road noise was pretty loud and mosque prayers wake you at all hours (but much like a lot of places in the area).
Estada d’1 nit (febr. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Be weary of a man called Tele or something lurking in the hotel. He is selling tours or whatever he fancies and doesn’t seem very official. He followed us around and was pushy with things. We booked a taxi through the hotel and he then booked his brother who was incredibly rude and dropped us a long way from our destination. The hotel is lovely, just don’t give a random man any money, just move on from him
Estada de 2 nits (set. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel was lovely and well kept in most places, but the English language barrier was a little tricky as not many of the staff understand much at all. The beaches are lovely but I had my phone stolen out of my hand walking down the road by someone on a moped so be careful walking around here. It doesn't feel as safe as other areas of Bali.
Estada de 3 nits (ag. 2017)

8/10, Bo

fabio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

top location, don't eat there

top location with infinity pool by the sea, but don't eat there
Estada d’1 nit (ag. 2017)

8/10, Bo

DAVID

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Aprobado

El hotel está bien, a pie de playa y con uns bonita piscina para ver la puesta de sol, pero lo tienen todo muy dejado, la limpieza de jardines deja mucho que desear... y hay demasiado personal parado sin hacer nada, o viendo tv... no se, no da muy buena imagen. Para pasar una noche bien, pero quizá más días me lo pensaría
Estada d’1 nit (jul. 2017)

6/10, Acceptable

Dennis

Okej boende men långt ifrån Lovina

hotellet var fräscht med fin pool. Stranden däremot hade verkligen behövts städats upp. Bodde här i tre nätter och rummet städades inte en enda gång och vi fick heller inga nya handdukar. Personalen var väldigt hjälpsam, men det verkade bara vara en som pratade engelska. Hotellet ligger ca 15 min med moped utanför själva Lovina vilket också var lite tråkigt.
Estada de 3 nits (juny 2017)

4/10, Deficient

DMITRIY

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Не ухоженный

Отель вроде красивенький - сад, бассейн на берегу, резная мебель из натурального дерева на рессепшн, но неухоженный, неубранный и неосвещенный. Персонал быстро организовал нам индивидуальную экскурсию к дельфинам(стоговались недорого 150,000 рупий на двоих), ради этого и ехали в Ловину, покатали нас пару часиков. Стандартный номер в домике на берегу неуютный, только кровать нормальная, голые стены с облезающей краской, ванная с туалетом вроде мытые, но такие серо-желтые и облезлые, что страшно пользоваться. Думаю в основном корпусе номера лучше, по крайней мере снаружи выглядят поухоженней. Вечером рядом ничего нет, нашли одну кафешку, где были единственными посетителями.

8/10, Bo

Cilie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rent hotel med venlig personale

Rigtig venligt personale, der forstod at være servicemindede. Pga. problemer med vores værelse blev vi hurtigt opgraderet til et Deluxeværelse, som vi fik liv at blive på alle 3 nætter. Morgenmaden var knap så spændende, men fin. Hotellet ligger lige op af stranden og udsigten er smuk! Dog er der langt til byen, ca. en halv time på gåben til Lovina, og området omkring er bestemt ikke værd at se på. Det er ikke et turist sted, men burde dog opleves.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació