Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anna-Nava Pakkret Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Four Points by Sheraton Bangkok Ploenchit
Sukhumvit
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

71 Moo 9, Tiwanon Road, Bang Phut Subdistrict, Pak Kret, Nonthaburi, 11120
Sobre aquest allotjament
Anna-Nava Pakkret Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 150 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Anna-Nava Pakkret Hotel
Anna-Nava Hotel
Anna-Nava
Anna Nava Pakkret
Anna Nava Pakkret Hotel
Anna-Nava Pakkret Hotel Hotel
Anna-Nava Pakkret Hotel Pak Kret
Anna-Nava Pakkret Hotel Hotel Pak Kret
Preguntes freqüents
Opinions: Anna-Nava Pakkret Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Wutthinan
7 de març de 2025
Wutthinan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yefim
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yefim
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yefim
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yefim
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
LUDORIC
17 de nov. de 2024
LUDORIC
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Keng Heng
27 de maig de 2022
Keng Heng
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Pierre
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My best hotel experience in Thailand
Pierre
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kajub
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Adrian
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visiting friends.
Adrian
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Howson
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Howson
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Lawrence
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lawrence
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
nichanun
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nichanun
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
M, osaka
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Dari.tomo
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dari.tomo
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Chatchasa
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chatchasa
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Guy
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Guy
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Tina, USA
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tina
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
tsune, Tokyo
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
tsune
Estada de 3 nits (oct. 2018)