Belviu Hotel Bandung
Hotel d'estil art-déco amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Belviu Hotel Bandung





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Dr. Setiabudhi No. 35, Bandung, West Java, 40154
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Bandung
Hilton Bandung
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 561 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
21 de jul. - 22 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200000.00 IDR per estada
- Dipòsit de danys de 200000 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Regata Hotel Topotels Bandung
Regata Topotels Bandung
Regata Topotels
Regata Hotel Bandung
Regata Bandung
Regata Hotel by Topotels
Regata Hotel
Belviu Hotel
Belviu Bandung
Belviu
Hotel Belviu Hotel Bandung Bandung
Bandung Belviu Hotel Bandung Hotel
Hotel Belviu Hotel Bandung
Belviu Hotel Bandung Bandung
Regata Hotel by Topotels
Regata Hotel
Belviu Hotel
Belviu Bandung
Belviu
Hotel Belviu Hotel Bandung Bandung
Bandung Belviu Hotel Bandung Hotel
Hotel Belviu Hotel Bandung
Belviu Hotel Bandung Bandung
Regata Hotel by Topotels
Regata Hotel
Belviu Hotel
Belviu Bandung
Belviu
Hotel Belviu Hotel Bandung Bandung
Bandung Belviu Hotel Bandung Hotel
Hotel Belviu Hotel Bandung
Belviu Hotel Bandung Bandung
Belviu Hotel Bandung Hotel
Belviu Hotel Bandung Bandung
Belviu Hotel Bandung Hotel Bandung
Preguntes freqüents
Opinions: Belviu Hotel Bandung
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
9 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
daniel
Viatge de negocis
13 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
daniel
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Fita, Jakarta
Viatge en parella
30 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fita
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHER
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good enough to stay extra nights
CHRISTOPHER
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Justin, Seoul, Korea
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jordan
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jordan
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Abdan
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdan
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Terry, Kuala Lumpur, Malaysia
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada de 3 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
SANG MOO
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
약간 아쉬움 ! 주차장 공간협소와 방안에 생수 부족. 너무 작은 생수병 두개! 양칫물로도
SANG MOO
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Celine, Kuala Lumpur
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Celine
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
YS, Malaysia
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel at strategic location
YS
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Ferdinand
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Semua ok kecuali makanannya



Ferdinand
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Lilis
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceed our expectations
Lilis
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Grace
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The unforgettable vacation.
Grace
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Abdullah
18 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Abdullah
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location and good value
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
Yeun
21 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel mal conservado e péssimo atendimento.
Yeun
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Lim Kim
13 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
Lim Kim
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Gulan Bibi
3 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regata Hotel Staycation
Gulan Bibi
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Arnold
8 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visites
Arnold
Estada de 3 nits (ag. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)