The Centrepoint Hotel
Hotel a Bandar Seri Begawan amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Centrepoint Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Abdul Razak Complex, Bandar Seri Begawan, BE3519
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Brunei Darussalam
Radisson Hotel Brunei Darussalam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 621 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 200.0 BND per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 BND per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
The Centrepoint Hotel Hotel
The Centrepoint Hotel Bandar Seri Begawan
The Centrepoint Hotel Hotel Bandar Seri Begawan
Preguntes freqüents
Opinions: The Centrepoint Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
laila
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
laila
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Louella
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louella
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
sakata
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
sakata
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
naoko
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
naoko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
kheng
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kheng
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Robert, Melbourne Beach
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robert
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jonathan
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel in an integrated development in Gadong.
Jonathan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Lay See
Viatge en família
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lay See
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MASATAKA
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASATAKA
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chiao-Hui
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
房間寬闊,服務貼心!
Chiao-Hui
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
KAYOKO
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAYOKO
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
FREDERICK
Viatge de negocis
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
FREDERICK
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Lena
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lena
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Lai
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lai
Estada de 5 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Euu Nguang
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2024
Dated hotel but convenient location.
Euu Nguang
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Siew Poh
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siew Poh
Estada de 4 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Xavier
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Xavier
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Noriyo
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriyo
Estada de 5 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Benjamin
14 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 2 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Takafumi
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Takafumi
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Nur Farisha
21 de jul. de 2023
Nur Farisha
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Siddhartha P
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siddhartha P
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Edward
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sub standard hotel
Edward
Estada de 6 nits (maig 2023)