Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Badi'ah Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (1 Queen or 2 Single Beds)

Habitació superior (1 Queen or 2 Single Beds)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (2 Queen Beds)

Habitació superior (2 Queen Beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (1 Queen or 2 Single Beds)

Habitació estàndard (1 Queen or 2 Single Beds)
8,2 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva (1 King Bed)

Habitació doble executiva (1 King Bed)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Family (2 Queen Beds))

Habitació executiva (Family (2 Queen Beds))
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Badi'ah Complex Mile 1 1/4, Jalan Tutong, Bandar Seri Begawan, BA1712
Sobre aquest allotjament
Badi'ah Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 15 i 15 BND per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10 BND.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 BND.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 BND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Badi'ah
Badi'ah Bandar Seri Begawan
Badi'ah Hotel
Badi'ah Hotel Bandar Seri Begawan
Badi'ah Hotel Hotel
Badi'ah Hotel Bandar Seri Begawan
Badi'ah Hotel Hotel Bandar Seri Begawan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Badi'ah Hotel
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Yi-Wen
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Yi-Wen
Estada de 5 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Rabena
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rabena
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cliff
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cliff
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Charles
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Ivan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
FUMIE
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUMIE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamza
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamza
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Antoine
19 de maig de 2025
Antoine
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sri
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sri
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, convenient location
Rebecca
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cherrie
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Cherrie
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ALAN, CRAIGIEBURN
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALAN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mika
10 de març de 2025
Mika
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
GLORIA V, SAINT CHARLES
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
GLORIA V
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Takuya
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Takuya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cameron
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cameron
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katrina
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brunei Darussalam
Katrina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
yasir
10 de febr. de 2025
yasir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NOBUKAZU
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NOBUKAZU
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Shinohara
Viatge en grup
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Shinohara
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en grup
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
TOSHIO
Viatge en grup
31 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

TOSHIO
Estada d’1 nit (des. 2024)