Mt Washington Conference Center

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Baltimore amb esmorzar gratuït i servei gratuït de transport per la zona

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mt Washington Conference Center

Pati
Esmorzar diari continental gratuït
Sala de ball
Sala de jocs
Vista des de l'allotjament

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Aparcament inclòs
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble estàndard, 2 llits de matrimoni

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de plasma
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació individual, 1 llit de matrimoni, balcó

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de plasma
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
5801 Smith Avenue, Baltimore, MD, 21209

Què hi ha als voltants

  • Hospital Sinai - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Hipòdrom de Pimlico - 5 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Universitat de Towson - 7 minuts en cotxe - 4.5 km
  • Universitat Loyola Maryland - 8 minuts en cotxe - 4.9 km
  • Universitat Johns Hopkins - 8 minuts en cotxe - 6.6 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de metro lleuger de Penn: 13 min en cotxe
  • Estació de metro lleuger de Mount Washington: 6 min a peu
  • Baltimore, Maryland (MTN-Aeroport estatal de Martin): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Royal Farms - ‬17 minuts a peu
  • ‪Cafe Shalom @ Sinai - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Cece’s of Roland Park - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Easy Like Sunday - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Luna Oaxaca - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Mt Washington Conference Center

Hotel a prop de Universitat Johns Hopkins
Aprofita que Mt Washington Conference Center ofereix un esmorzar continental gratuït, una terrassa i una cafeteria. S'ofereixen classes d'aeròbic i classes de ioga al gimnàs obert les 24 hores; activitats com ara el bàsquet i el voleibol completen l'oferta esportiva. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Transport gratuït per la zona, televisió al vestíbul i allotjament lliure de fum
  • Sala de ball, ascensor i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 56 habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de plasma de 35 polzades amb canals prèmium
  • Balcons, frigorífics i cafeteres/teteres

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de trasllat per la zona gratuït; cobreix fins a 2 milles
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït cada dia disponible
  • Bar o cafeteria
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • McAuley Cafe open Mon-Fri

Activitats

  • Bàsquet
  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Classes de ioga
  • Classes esportives
  • Televisor en espais comuns
  • Voleibol

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Servei de transport per la zona gratuït

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (975 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de ball
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor de plasma de 35 polzades amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 50.00 USD.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50.00 USD.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Mt Washington Conference Center
Mt Washington Conference Center Hotel
Mt Washington Conference Center Hotel Baltimore
Mt. Washington Hotel Baltimore
Mt Washington Hotel Baltimore
Mt Washington Conference Center Hotel
Mt Washington Conference Center Baltimore
Mt Washington Conference Center Hotel Baltimore

Preguntes freqüents

Mt Washington Conference Center accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Mt Washington Conference Center?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mt Washington Conference Center?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mt Washington Conference Center?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 50.00 USD (servei subjecte a disponibilitat).