La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Rosedale amb esmorzar gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Gimnàs
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
8 de des. - 9 de des.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Habitació, 2 llits de matrimoni, no fumadors

7,4 sobre 10
(45 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

7,6 sobre 10
(84 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni, no fumadors

7,8 sobre 10
(15 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible, no fumadors (Mobility)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits de matrimoni, accessible, no fumadors (Mobility/Hearing Impaired Accessible)

8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni

King Room-Mobility Accessible-Non-Smoking

  • Capacitat per a 3

King Room - Non-Smoking

  • Capacitat per a 3

2 Queen Beds Room, Non-Smoking

  • Capacitat per a 5

2 Queen Beds, Mobility/Hearing Impaired Accessible Room, Non-Smoking

  • Capacitat per a 4

Queen Room-Non-Smoking

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
4 Philadelphia Ct, Rosedale, MD, 21237

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial White Marsh - 4 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Parc de Double Rock - 4 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Medicina Johns Hopkins - 4 minuts en cotxe - 6.2 km
  • Museu de la Societat d'Història Natural de Maryland - 5 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Centre Mèdic Johns Hopkins Bayview - 8 minuts en cotxe - 11.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Martin State Airport: 13 min en cotxe
  • Baltimore, Maryland (BWI-Aeroport Internacional de Baltimore-Washington Thurgood Marshall): a 27 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Wawa - ‬16 minuts a peu
  • ‪Royal Farms - ‬11 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬5 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh

Hotel a Rossville
Has pensat a allotjar-te a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh? Aprofita que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una botiga de queviures o una botiga a l'abast i una bugaderia. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un gimnàs i un centre de negocis.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i ascensor
  • Caixa forta a la recepció, allotjament lliure de fum i atenció multilingüe
  • A les opinions dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 128 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes. A les opinions dels clients es diuen coses bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició amb canals prèmium
  • Frigorífics, microones i bressols gratuïts

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:00 a 09:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana
  • Cafè i te a les zones comunes

Activitats

  • Gimnàs
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarma antiincendis visual
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25.00 USD per allotjament per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 34 kg per animal de companyia)
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 18 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 USD per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 25.00 USD per allotjament per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Quinta Baltimore North Rosedale
Quinta Inn Baltimore North Rosedale
Quinta Inn Baltimore North
Quinta Inn Baltimore N White Marsh Rosedale
Quinta Baltimore N White Marsh Rosedale
Quinta Baltimore N White Marsh
La Quinta Suites Baltimore
La Quinta Inn Suites Baltimore North
La Quinta by Wyndham Baltimore N / White Marsh
La Quinta Inn Suites Baltimore N / White Marsh

Preguntes freqüents

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 34 kg cadascun. Es cobra una taxa de 25.00 USD per allotjament i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa allotjar-se a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh?

Amb data 23 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh el dia 8 de des. de 2025 són d'almenys 65,02 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh?

Aquest hotel es troba a Rossville i a menys de 10 km de les atraccions següents: Centre Comercial White Marsh, Marina Essex i Universitat Estatal Morgan. Universitat Johns Hopkins i Aquari Nacional de Baltimore també són a menys de 15 km.

Opinions

Opinions: La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore N / White Marsh

7,0

Bo

7,2

Neteja

6,0

Ubicació

7,6

Personal i servei

7,0

Respecte al medi ambient

6,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 391 de 1071 opinions
Puntuació 8: Bo. 214 de 1071 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 168 de 1071 opinions
Puntuació 4: Deficient. 115 de 1071 opinions
Puntuació 2: Horrible. 183 de 1071 opinions

Opinions

8/10, Bo

amanda

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathing clothes were dignty
Estada d’1 nit (nov. 2025)

4/10, Deficient

Candice

Seedy area
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Evgeniya

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
First and huge disappointment- I booked mobility assessable room with two double beds. We arrived around 5:30pm and we were given room 204. Our room had two double beds but it was not assessable for handicapped people .My mom can barely walks with rollator walker and she can not use bathroom if it not featured with special rails and handles. This room smelled like a very dirty dog smells. ( We were told later that some guest with a dog has stayed there 20 days!). Room was full of dogs hair. Everything were covered by dust. I requested another room but front desk clerk told me they do not have any assessable rooms for that night and we must stay in room 204 until next day. We spent night sleepless. Mom (87 years old) was struggling with using bathroom and we couldn’t not breathe in that room. Next morning hotel gave us another room- assessable but… one king size bed for 4 people. They bring us roller bed- nobody wants to sleep on that bed, trust me. Springs on the base awful and springs inside the 4” thick twin mattress don’t let sleep anybody on it. That room was much cleaner and smelled well than room 204. But we couldn’t sleep normally again. Long story short- hotel compensated 50% off of one night for inconvenience and asked us give them good review. I can’t do this. Worst experience for my whole family.
Room 204. Lamp doesn’t have any cover
Room 204. Dog’s hair were everywhere
Room 204. Dirty toilet
Room 204. All corners like this
Estada de 2 nits (nov. 2025)

2/10, Horrible

TAMEKA

There were roaches everywhere, big ones baby ones..it was so disgusting. Don’t stay here! When I requested a refund the lady at the front did not even ask why. She knew exactly what it was. I was in and out in 35 min!
Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Jeffery

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yes
Estada d’1 nit (nov. 2025)

8/10, Bo

Omar

Què li ha agradat: Comoditats
The Eggs were overcooked and hard to eat. I had toast and yogurt instead which was good.
Estada d’1 nit (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

William, Baltimore

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good, clean no evidence of animals , I Am allergic , very decent and affordable.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

4/10, Deficient

carmen

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The noise level was horrible . Teens in the hallway yelling slamming doors. The office is hard to get in contact with and when I did correct them they were unable to fix the situation. You check online then still have to wait in a long long , the room was spacious but the pillows were terrible . A few other issues such as not having access to doors with your key card I would not recommend .
Estada d’1 nit (nov. 2025)

6/10, Acceptable

Krystle

Viatge en parella, Viatge de negocis
The room was pretty clean (I used to own a cleaning business that contracted hotels so I'm extra picky lol) but it smelled horribly of cigarettes. I texted the check-in number but didn't receive a response, which was ok, we opened the window and tolerated it. The staff was VERY friendly and welcoming. The breakfast buffet was your usual La Quinta, awesome spread. Love their orange juice. The common areas beyond the lobby were pretty rough though, and the only ice machine in operation was on the first floor. Besides that, overall, it wasn't a bad stay. Could use some updates in the elevators and hallways.
Estada d’1 nit (nov. 2025)

8/10, Bo

Doretha, Dundalk

Què li ha agradat: Comoditats
Yes
Estada d’1 nit (nov. 2025)

4/10, Deficient

Abiola

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The front staff that attended to was not nice
Estada d’1 nit (nov. 2025)

8/10, Bo

Andrew

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Easy check in and out.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Michael

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was very clean Everyone couldn't be nicer.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

LeAnn

Viatge en parella
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Cleanliness could use some improvement. Sheets had cigarette burn holes and the towels appeared dirty. We were provided new sheets but when we asked for new towels we’re told they did not have any available.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

suzanne

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Freddy

Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

tamer

Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Michelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean room | Staff | Breakfast | Parking
Estada de 2 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Jordan

Viatge en família amb nens petits
This property was in fact one of the worst I’ve visited. I ended up leaving with my two children within the 2hrs of being there due to unsafe hotel conditions. I was told that the manager would be notified about my early check out and it turns out the staff never notated that. I called to speak to someone and the manager was very nasty and rude. Customer service was very poor and unprofessional. I was assured this issue would be taken care of and it wasn’t . Overall, horrible experience considering I didn’t even stay there. I wasted money and on top of that the conditions of that hotel were horrible and not okay for children to be at. Never again .
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

karen

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Yes the room was neglected and the sheets were dirty plus the staff was high off of something
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Anthony Noriega

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Personal atento y servicial
Estada de 3 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Sapphire

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The young women at the front desk were awesome! However, my overall experience was very disappointing. I checked in on October 19th, and the first room had a significant roach problem. I immediately notified the front desk, and one of the ladies quickly moved me to another room, which I appreciated. Unfortunately, the second room also had issues. The bedsheets were stained, and when I showed them to the heavyset Indian gentleman at the front desk, he scratched the stains and said, “It’s just stains, but the sheets are clean.” I asked for the sheets to be replaced, but he was hesitant and said they weren’t dirty. I insisted, and he finally agreed,but only wanted to change the fitted sheet. When I asked for the entire set to be changed, he became visibly upset. He then carried the comforter while dragging it on the ground, which was very concerning, especially given that the hotel had a roach issue. When I pointed this out, he got defensive but eventually brought a clean comforter. Housekeeping also failed to refill the shower gel, shampoo, or conditioner. I had to specifically ask for shower gel. Additionally, the towel I placed on the floor after showering was folded and rehung instead of replaced, and the towels were also stained. I ended up going to Walmart to buy my own towels, which is unacceptable for any hotel stay. Overall, this was a very disappointing experience. I will never stay here again. I travel to Maryland for a week every month for the next eight months,
Estada de 5 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Ronnie

Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I liked the breakfast because it had cold stuff. And good hot food. Eggs Sausage waffles and juice.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Edia Chacon, Morovis

Estada de 7 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Nova, Plainfield

Estada d’1 nit (oct. 2025)