ibis Balikpapan
Hotel a Balikpapan amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Balikpapan





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Ery Suparjan No 2, Balikpapan, East Kalimantan, 76112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belinn Balikpapan
Swiss-Belinn Balikpapan
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.0 de 10, Bé, 37 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 85000 IDR per adult i 85000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200000 IDR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 200000 IDR només l'anada (entre 5 i 12 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Balikpapan
Ibis Hotel Balikpapan
ibis Balikpapan Hotel
ibis Balikpapan Hotel
ibis Balikpapan Balikpapan
ibis Balikpapan Hotel Balikpapan
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Balikpapan
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Herry
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Herry
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en grup
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Pauline
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Standard Ibis!
Pauline
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Isabelle
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Isabelle
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Rina sri
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rina sri
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicolaas
Viatge en parella
6 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolaas
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Jinseok
8 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jinseok
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Fanisa
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fanisa
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
MASATO
Viatge de negocis
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASATO
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
jan, rotterdam
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centraal gelegen hotel
jan
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Slamet
20 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Slamet
10/10, Excel·lent
Riny
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for Business or Faamily
Riny
8/10, Bo
Michael
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice budget hotel
Michael
10/10, Excel·lent
Mr
29 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
convenient
Mr
4/10, Deficient
Ady Kadek
25 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sedikit mengecewakan
Ady Kadek
6/10, Acceptable
alex, Jakarta
16 de des. de 2015
So so
alex
4/10, Deficient
Harist, Jakarta
15 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harist
6/10, Acceptable
Katarina, Stockholm
30 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Katarina
8/10, Bo
happy as
15 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Excellent hotel with great staff
happy as
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de set. de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganz ok und günstg
Viatger verificat
8/10, Bo
GT. Huzainsyahnoor, Banjarmasin Kalimantan Selatan
27 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenyamanan Keluarga Istirahat
GT. Huzainsyahnoor
8/10, Bo
あり, 東京
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
コストパフォーマンスの良いホテル
あり
6/10, Acceptable
puteri, banyuasin
30 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació