Sercotel Gran Hotel Zurbarán
Hotel a Badajoz amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sercotel Gran Hotel Zurbarán





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gomez de Solis, 1, Badajoz, Badajoz, 6001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AC Hotel Badajoz by Marriott
AC Hotel Badajoz by Marriott
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 274 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12.50 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zurbaran
Hotel Zurbaran Badajoz
Zurbaran Badajoz
Sercotel Gran Hotel Zurbarán Badajoz
Sercotel Gran Hotel Zurbarán
Sercotel Gran Zurbarán Badajoz
Sercotel Gran Zurbarán
Sercotel Gran Zurbaran Badajoz
Sercotel Gran Hotel Zurbarán Hotel
Sercotel Gran Hotel Zurbarán Badajoz
Sercotel Gran Hotel Zurbarán Hotel Badajoz
Preguntes freqüents
Opinions: Sercotel Gran Hotel Zurbarán
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felix
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
alba
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alba
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Facundo
20 d’abr. de 2025
Facundo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jose
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reina
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Reina
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MANUEL
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MANUEL
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
fernando luis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fernando luis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Debra
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mediocre
Debra
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Connie R
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Connie R
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Lena
5 de febr. de 2025
Lena
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Asuncion
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dos dias en Badajoz
Maria Asuncion
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
alfredo
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
alfredo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Katherine
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Katherine
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Camille
25 de gen. de 2025
Camille
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Irene-Thomas
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene-Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mark, Colorado Springs
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jose Luis
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jose Luis
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiola
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiola
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Donald
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Faustino
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REPETIRÍA
Faustino
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Cristina
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels