Kurhotel Pyramide
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Parc Natural Franconian Switzerland-Veldenstein Forest
Galeria de fotos de l’allotjament Kurhotel Pyramide





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Comfort

Habitació doble per a ús individual Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Erkenbrechtallee 6, Bad Windsheim, 91438
Sobre aquest allotjament
Kurhotel Pyramide
Allotjaments similars

Reichels Parkhotel
Reichels Parkhotel
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 45 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.90 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Sopar a l'allotjament: 29 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Kurhotel Pyramide Hotel
Kurhotel Pyramide Bad Windsheim
Kurhotel Pyramide Hotel Bad Windsheim
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kurhotel Pyramide
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,4
Comoditats
9,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Steffen
16 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steffen
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Heiko
Viatge en parella
15 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiko
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
14 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Susanne
Viatge en parella
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Ellen
19 de nov. de 2025
Ellen
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Melanie
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jessica
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Friedrich
14 de set. de 2025
Friedrich
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
TORILL
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotell, dårlig mat
TORILL
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tobias
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Heinz
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en grup
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Klaus
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Luc
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Luc
Estada d’1 nit (ag. 2025)








