Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Am Fang





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de xampany
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoehenweg 1, Bad Laasphe, NRW, 57334
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Romantik Landhotel Doerr
Romantik Landhotel Doerr
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 40 opinions
Preu actual: 291 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.70 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Am Fang Hotel
Hotel Am Fang Bad Laasphe
Hotel Am Fang Hotel Bad Laasphe
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Am Fang
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Winfried
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Winfried
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anton
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Anton
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Olivier
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Zimmer in die Jahre gekommen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andreas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Norbert
5 de nov. de 2024
Norbert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ALLIN Hotel für Niederländer / sehr abgewohnt
Thomas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Carlo
3 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Annet
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annet
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tina
26 de jul. de 2024
Tina
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Stefan Stegmann
Viatge en família
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Udemærket hotel 👌
Stefan Stegmann
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Beschreibung vom Wellnessbereich nicht zutreffend
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andy
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andy
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Sonja
Viatge en família
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonja
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
maria del mar
Viatge en família
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maria del mar
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Geht gar nicht.

Peter
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
M
Viatge en grup
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viktor
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktor
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Thorsten Ingo
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thorsten Ingo
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
23 d’abr. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
A.
Viatge en parella
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A.
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Luiz
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Luiz
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Anatoli
11 de febr. de 2024
Anatoli
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Christoph
Viatge de negocis
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gutes Hotel
Christoph
Estada d’1 nit (febr. 2024)