Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Maritim Hotel Bad Homburg





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi (Doppelzimmer)

Estudi (Doppelzimmer)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Classic)

Habitació familiar (Classic)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Superior)

Habitació familiar (Superior)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Comfort)

Habitació familiar (Comfort)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ludwigstrasse 3, Bad Homburg v.d. Hoehe, HE, 61348
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Steigenberger Hotel Bad Homburg
Steigenberger Hotel Bad Homburg
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 676 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit, fins a 56 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 19 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 40 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per dia.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions és de 5 EUR per persona i per dia, i inclou el següent: sauna i gimnàs.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Maritim Kurhaushotel Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Kurhaushotel Hotel Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Hotel Bad Homburg Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Bad Homburg Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Bad Homburg
Preguntes freqüents
Opinions: Maritim Hotel Bad Homburg
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Helmut Peter
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helmut Peter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Hakkan, Augsburg
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakkan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Theodor
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theodor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Furkan
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Furkan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Klaus
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Krystof
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krystof
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
klaus
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
klaus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Immer wieder
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Imen
18 d’abr. de 2025
Imen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Britta
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Britta
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Emilio
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Emilio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jürgen, Langerwehe
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zoran
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoran
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joonmin
9 de març de 2025
Joonmin
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jürgen, Freiburg
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Winfried
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Winfried
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JISEONG
12 de gen. de 2025
JISEONG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Corinna
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corinna
Estada de 2 nits (des. 2024)