Hotel Naomi
Hotel a Bacalar, al passeig marítim i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Naomi





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple de luxe

Habitació quàdruple de luxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Centro, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Asilé Hotel Boutique
Asilé Hotel Boutique
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 130 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Naomi
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar Daniel, Leon
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
NICOLAS
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NICOLAS
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katie
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
William
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne situation géographique
William
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jose, Hermosillo
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jose
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laura, Tuxtla Gutiérrez
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Stéphanie
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martha
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Nahomi habitación cuádruple
Martha
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jesus
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fuere olor desagradable
Jesus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan Aldair
21 de gen. de 2025
Alan Aldair
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Gustavo
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Gustavo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
donghwa
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
donghwa
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dulce Olivia
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dulce Olivia
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge en família amb nens petits
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
John
11 de nov. de 2024
John
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alma Cristina
Viatge en família
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alma Cristina
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Clemente
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Opino
Clemente
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulino Adriano
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulino Adriano
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Delicia
Viatge en parella
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Delicia
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Eliseo
Viatge en parella
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eliseo
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Antonio
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (ag. 2024)