Estació de tren i S-Bahn de Rodgau-Nieder Roden: 10 min en cotxe
Frankfurt (FRA-Aeroport Internacional de Frankfurt): a 37 min en cotxe
Restaurants
Backhaus Bickert GmbH & Co
12 minuts a peu
FKK Rom
12 minuts en cotxe
Schwarzer Löwe
15 minuts a peu
Roter Hahn
14 minuts a peu
Pizzeria Da-Lori
5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel Residenz Babenhausen
Hotel de 4 estrelles
Aprofita que Hotel Residenz Babenhausen ofereix una terrassa, un jardí i biblioteca. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència gratis
Esmorzar d'estil bufet (de pagament), transport gratuït per la zona i bicicletes de lloguer
Serveis per a casaments, premsa gratuïta al vestíbul i sales de reunions
Característiques de l'habitació
A Hotel Residenz Babenhausen, totes les habitacions presenten avantatges com ara barnussos. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Llits addicionals (de pagament), bressols (de pagament) i divans llit
Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de recollida a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
Servei de transport per la zona gratuït
Servei de recollida a l'estació de tren gratuït
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible De dilluns a divendres de 06:00 a 10:30: 15 EUR per persona
Un bar
Un restaurant
Activitats
Biblioteca
Lloguer de bicicletes
Per a famílies
Bressol (recàrrec)
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Llit addicional (recàrrec)
Servei de transport per la zona gratuït
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
No hi ha servei de neteja
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Sales de reunions
Exterior
Jardí
Terrassa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Agafador al costat del vàter
Ascensor
Corda d'emergència al bany
Seient del vàter elevat
Taulell de cuina i aigüera a poca alçada
Més serveis
2 edificis
2 plantes
Allotjament lliure de fum
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Bressol (recàrrec)
Divan
Llit addicional (recàrrec)
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera o dutxa
Barnussos
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per cable i per satèl·lit
Menjar i beguda
Servei d'habitacions limitat
Altres
Caixa forta
Calefacció
Escriptori
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: 06:00-00:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 20 EUR per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 20.0 EUR per nit
Hi ha bressols disponibles per 10.0 EUR per nit.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 79 EUR per vehicle (4 persones com a màxim).
Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Babenhausen Hotel
Babenhausen Hotel Residenz
Babenhausen Residenz Hotel
Hotel Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen
Residenz Babenhausen
Residenz Hotel Babenhausen
Residenz Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen Hotel
Hotel Residenz Babenhausen Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen Hotel Babenhausen
Preguntes freqüents
Hotel Residenz Babenhausen accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els gossos. Es cobra una taxa de 20 EUR per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa allotjar-se a Hotel Residenz Babenhausen?
Amb data 6 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Residenz Babenhausen el dia 8 d’ag. de 2025 són d'almenys 85,00 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Hotel Residenz Babenhausen?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Residenz Babenhausen?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Residenz Babenhausen?
Registre de sortida: migdia.
Hotel Residenz Babenhausen ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de trasllat de l'aeroport a l'hotel (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 79 EUR per vehicle.
Opinions: Hotel Residenz Babenhausen
Opinions
9,0
Fantàstic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 44 de 75 opinions
10-Excel·lent
44
Puntuació 8: Bo. 24 de 75 opinions
8-Bo
24
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 75 opinions
6-Acceptable
6
Puntuació 4: Deficient. 1 de 75 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 0 de 75 opinions
2-Horrible
0
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Speedy X GmbH, Heinsberg
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr schönes Hotel außerhalb der Großstadt aber man ist schnell in Aschaffenburg oder Frankfurt. Personal ist sehr zuvorkommend und freundlich. Auch wenn es nur eine Nacht war hab ich mich Wohlgefühlt und sehr gut geschlafen.
Speedy X GmbH
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
TING-FONG
14 d’abr. de 2025
TING-FONG
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very friendly
Jonathan
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good hotel with bad Wi-Fi
Hotel is very good, i can recommend, only
Wi-Fi is very very bad, even email box works bad with this connection, about movies you can forget...
Sebastian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jannes
16 de febr. de 2025
Jannes
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Per AG Hunnenstraße
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per AG Hunnenstraße
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bei Ankunft war alles Geschlossen kein Restaurant, keine Rezeption. Zufälligerweise ist jemand an der Straße gelaufen der für das Hotel gearbeitet hat und mir zeigt was für ein Zimmer ich hatte.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Idir
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idir
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles bestens
Bernd
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jari
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erinomainen aamupala. Hiljainen äänieristetty huone. Hyvät yöunet!
Jari
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles bestens
Bernd
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Enrico
Viatge de negocis
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrico
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gutes Hotel!
Klasse Service! Tolles Essen! Sehr gutes Frühstück! Rundum ein klasse Hotel. Immer wieder gerne hier. Auch wenn es schon etwas älter ist, nach wie vor top in Schuss! Die Bedienungen beim Abendessen sind sehr zuvorkommend und herausragend nett 👍.
Ein kleines (klitzekleines) Minus gibt es wegen dem WLan welches nicht immer gute Leistubg bringt
Matthias
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruce
Viatge de negocis
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This is one of the best properties I have stayed at.
Excellent breakfast, wonderful dinner ( large quality portions )and very good wine.
Wait staff attentive etc.
One the edge of a smaller town and walkable into town and also a wonderful country side.
Great value - and I am a cynical traveler:)
Bruce
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Mike
Viatge de negocis
23 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Personal freundlich, exzellentes Frühstück und geräumige Zimmer. Schlafqualität (Matratzen) in Hüpfburg-Qualität, WLAN nicht ausreichend um effektiv zu arbeiten. Preis/Leistung i.O.
Mike
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Barbara
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
ChunKai
10 d’oct. de 2023
ChunKai
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Lynda
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Alles in Ordnung
Lynda
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Virginia
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles Top 🔝
Virginia
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
Hagai
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
BIG DISAPPOINTMEMT!!
It was a BIG disappointment!!! This is far from being a 4 star hotel with 9 rating. No elevator, no aircondition, no TV. no saop and shampoo. Curtains do not prevent light early morning. No room service. Should I continue??