Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel-Restaurant de la Poste





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 159 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Place de la Chapelle 2, Anzère, Ayent, VS, 1972
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 CHF per adult i 10 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 CHF per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel-Restaurant Poste Hotel Ayent
Hotel-Restaurant Poste Ayent
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel-Restaurant de la Poste
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Andre
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Helena
16 de març de 2024
Helena
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Sonja
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel charmant
Sonja
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Yael
Viatge en parella
7 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yael
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Monika
20 d’oct. de 2022
Monika
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Pascal
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Alena
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alena
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en parella
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Jeannette
5 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeannette
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Sébastien
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming Hotel
Michael
Estada d’1 nit (set. 2018)
4/10, Deficient
Hervé
2 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Erreurs et quiproquo
Hervé
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Ashley
30 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful place

Ashley
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Lili, murten
21 de febr. de 2018
Lili
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Sylvain
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Sylvain
10/10, Excel·lent
Laurence
2 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
10/10, Excel·lent
Andreas
21 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació