ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men
Hotel càpsula a Atsugi amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men



Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Lower Capsule)

Habitació (Lower Capsule)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Banyera d'aigua termal
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació (Upper Capsule)

Habitació (Upper Capsule)
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Banyera d'aigua termal
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

nakamachi2-3-1, daiyapurazabiru4F, Atsugi, kanagawaken, 243-0018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

3S HOTEL ATSUGI
3S HOTEL ATSUGI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.0 de 10, Molt bé, 176 opinions
Preu actual: 57 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 17 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
ATSUGI CAPSULEHOTEL Caters Men Hotel
CAPSULEHOTEL Caters Men Hotel
ATSUGI CAPSULEHOTEL Caters Men
CAPSULEHOTEL Caters Men
ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men Atsugi
ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men Capsule Hotel
ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men Capsule Hotel Atsugi
Preguntes freqüents
Opinions: ATSUGI CAPSULEHOTEL – Caters to Men
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shinya
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinya
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Seiya
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiya
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
?
20 d’abr. de 2025
?
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
TOSHIMASA
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
TOSHIMASA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaoru
14 de març de 2025
Kaoru
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Satoshi
23 de febr. de 2025
Satoshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Tooru
11 de febr. de 2025
Tooru
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hiroaki
11 de gen. de 2025
Hiroaki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kota
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kota
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Kenji
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenji
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
yoshiyuki
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshiyuki
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Osamu
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Osamu
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Masahiro
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahiro
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
HIROFUMI
23 d’oct. de 2024
HIROFUMI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
tajima
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
tajima
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
TETSUYA
1 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TETSUYA
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
ヒデキ
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
ヒデキ
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sadao
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sadao
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
ヨシユキ
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ヨシユキ
Estada de 5 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
hyto
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hyto
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
ひろき
13 d’ag. de 2023
ひろき
Estada d’1 nit (ag. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets