Glaros Hotel
Hotel a Khaidari amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Glaros Hotel





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
També et pot agradar

Holiday Inn Athens Attica Av. Airport West by IHG
Paiania
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.240 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Leoforos Schistou Skaramagka 560, Chaidari, Attica, 124 61
Sobre aquest allotjament
Glaros Hotel
Allotjaments similars

Athens International Youth Hotel and Hostel
Athens International Youth Hotel and Hostel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.50 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.00 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Glaros Hotel Chaidari
Glaros Chaidari
Glaros Hotel Hotel
Glaros Hotel Chaidari
Glaros Hotel Hotel Chaidari
Preguntes freqüents
Opinions: Glaros Hotel
Opinions
6,0
6,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Fabiano
22 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mario
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mario
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ATHANASIA
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATHANASIA
Estada de 7 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Henning
3 de febr. de 2024
Henning
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bernd
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Amoni ike
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amoni ike
Estada de 10 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Jassandra
Viatge en família
6 de jul. de 2023
Jassandra
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Assepoesje
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Assepoesje
Estada de 5 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Karin
Viatge en família
14 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karin
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
GEORGIOS
12 d’abr. de 2022
GEORGIOS
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Antonios
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Value for money
Antonios
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
christos
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christos
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
GEORGIOS
Viatge de negocis
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
GEORGIOS
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
4/10, Deficient
Marlène
Viatge en família
4 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marlène
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
LIA
30 de gen. de 2020
LIA
Estada de 7 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 8 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Davide
30 de jul. de 2019
Davide
Estada de 8 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Liv Jorunn
24 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liv Jorunn
Estada de 15 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Noy
26 de set. de 2018
Noy
Estada d’1 nit (set. 2018)

















