Galeria de fotos de l’allotjament NUB INN





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Al pis més alt
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Al pis més alt
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Al pis més alt
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Al pis més alt
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gharb Soheil, Aswan, Aswan Governorate, 81526
Sobre aquest allotjament
NUB INN
Allotjaments similars

Kato Waidi Nubian House
Kato Waidi Nubian House
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 52 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450 EGP per vehicle (només l'anada, 8 persones com a màxim).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 400 EGP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
NUB INN Hotel
NUB INN Aswan
NUB INN Hotel Aswan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NUB INN
8,0
Molt bo
8,0
Neteja
6,0
Comoditats
8,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de febr. de 2025
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
William, POINT VERNON
Viatge en parella
6 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
noemie
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Super séjour
noemie
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Camille
Viatge en parella
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camille
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Nagla
4 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nagla
Estada de 3 nits (abr. 2022)