Hotel Sorella Luna
Hotel amb un bar, molt a prop de Basílica de Sant Francesc d'Assís
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sorella Luna





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 126 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite romàntic

Estudi en suite romàntic
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Un cobrellit
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Frate Elia 3/5, Assisi, PG, 6081
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Il Palazzo
Il Palazzo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
9.6 de 10, Excepcional, 419 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 14 EUR per dia (a 300 m).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sorella Luna
Hotel Sorella Luna Assisi
Sorella Luna
Sorella Luna Assisi
Hotel Sorella Luna Hotel
Hotel Sorella Luna Assisi
Hotel Sorella Luna Hotel Assisi
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sorella Luna
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gladys
Viatge en família
18 de maig de 2025
Gladys
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en grup, Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector, Rio Grande
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Irma, Daly City
Viatge de negocis, Viatge en família
22 de febr. de 2025
Irma
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chunghyun
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chunghyun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
robert
Viatge en grup
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
robert
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge en família
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tereza
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tereza
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSEPH
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSEPH
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
hongbum
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hongbum
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
George
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Raymond
Viatge en parella
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
scott
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
scott
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gert
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gert
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Thomas
8 de set. de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
André Luiz
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Luiz
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Nancy
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very enjoyable stay
Nancy
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lay San
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay with friendly staff
Lay San
Estada de 3 nits (jul. 2024)