Red Roof Inn Hendersonville
Hotel a Hendersonville amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Roof Inn Hendersonville





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles, no fumadors

Habitació Deluxe, 2 llits dobles, no fumadors
7,6 sobre 10
Bé
(28 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

240 Mitchelle Drive, Hendersonville, NC, 28792
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Econo Lodge
Econo Lodge
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
7.0 de 10, Bé, 860 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 USD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia, per nit (màxim 105 USD per estada).
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a menys de 48 km de l'allotjament no podran realitzar l'entrada
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En les estades de fins a sis nits s'inclou un servei de neteja diari. Per a les estades de més de sis nits, es proporciona un servei de neteja limitat.
Els animals de companyia s'han de notificar en fer el registre d'entrada. Els clients que portin 1 mascota no han de pagar cap taxa pels animals de companyia. La tarifa per mascotes indicada a la secció Tarifes només s'aplica si els clients porten 2 o més mascotes. A les zones comunes de l'allotjament, els animals de companyia han d'anar lligats. S'espera que els clients netegin el que embruti la seva mascota.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Red Roof Inn Hendersonville Hotel
Red Roof Inn Hotel Hendersonville
Red Roof Inn Hendersonville Hotel Hendersonville
Hendersonville Red Roof Inn
Red Roof Inn Hendersonville
Red Roof Inn Hendersonville Hotel
Red Roof Inn Hendersonville Hendersonville
Red Roof Inn Hendersonville Hotel Hendersonville
Preguntes freqüents
Opinions: Red Roof Inn Hendersonville
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jonathan
5 de jul. de 2025
Jonathan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Kim
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Haylee
13 de juny de 2025
Haylee
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margo
10 de juny de 2025
Margo
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Claudia
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Ryan
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mike
Viatge en parella, Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en família amb nens petits
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel, Jacksonville
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 de maig de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Donna
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Paul W
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Low price, bare bones
Paul W
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
4 d’abr. de 2025
Chad
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Peter
30 de març de 2025
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
26 de març de 2025
Chad
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bacari
24 de març de 2025
Bacari
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Susan
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
chad
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chad
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bacari
17 de març de 2025
Bacari
Estada de 2 nits (març 2025)