Y's Hotel Asahikawa Ekimae
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Museu de la Ciutat d'Asahikawa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Y's Hotel Asahikawa Ekimae





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Semi Double)

Habitació estàndard (Semi Double)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room

Semi Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9-2-17 Miyashitadori, Asahikawa, Hokkaido, 070-0030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL AMANEK Asahikawa
HOTEL AMANEK Asahikawa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 588 opinions
Preu actual: 67 €
3 de set. - 4 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1650 JPY per adult i 880 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 1200 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Y's Asahikawa-Ekimae
Y's HOTEL Asahikawa Ekimae
Y's Asahikawa Ekimae Asahikawa
Y's Hotel Asahikawa Ekimae Hotel
Y's Hotel Asahikawa Ekimae Asahikawa
Y's Hotel Asahikawa Ekimae Hotel Asahikawa
Preguntes freqüents
Opinions: Y's Hotel Asahikawa Ekimae
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MAMORU
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAMORU
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HISAMI
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HISAMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HUI-CHIN
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUI-CHIN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOKOYAMA
Viatge en parella, Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOKOYAMA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroki
10 d’abr. de 2025
Hiroki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
KATSUHIKO
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
takeshi
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
takeshi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shinya
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hajime
25 de març de 2025
Hajime
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yuk Lan Alison
4 de març de 2025
Yuk Lan Alison
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Makoto
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takanari
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takanari
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenichi
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location
Kenichi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shuichi
6 de gen. de 2025
Shuichi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SUNGHOON
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNGHOON
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KASUMI
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KASUMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
YOUNG HO
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
너무 냄새가 심하게 납니다. 담배냄새 아니고 찌든 냄새입니다
YOUNG HO
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
nozomi
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nozomi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dongyour
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고 입니다
Dongyour
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kaya
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaya
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Makoto
Viatge en grup
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Makoto
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ONG
Viatge en grup
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
ONG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dream
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dream
Estada d’1 nit (oct. 2024)