Ryokan Sensyoen
Ryokan a Asahikawa amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Sensyoen





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (12 Tatami mats)

Habitació tradicional, no fumadors (12 Tatami mats)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-8-3 Takasagodai, Asahikawa, Hokkaido, 070-8061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Premier Hotel Cabin Asahikawa
Premier Hotel Cabin Asahikawa
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.009 opinions
Preu actual: 97 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Sensyoen ASAHIKAWA
Ryokan Sensyoen
Sensyoen ASAHIKAWA
Sensyoen
Ryokan Sensyoen Ryokan
Ryokan Sensyoen Asahikawa
Ryokan Sensyoen Ryokan Asahikawa
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Sensyoen
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alice
Viatge en parella
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sooh
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sooh
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jirod
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jirod
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jerry
Viatge en parella
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
kam ping anita
29 d’oct. de 2024
kam ping anita
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
H IROM I
Viatge en família
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また行きたいです
H IROM I
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Birger
3 de set. de 2024
Birger
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
chiharu
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chiharu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yin Hung Doris
22 de juny de 2024
Yin Hung Doris
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
10/10, Excel·lent
chinghui
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
chinghui
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hong Wang Howard
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hong Wang Howard
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lihong
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lihong
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Mai
30 de nov. de 2023
Mai
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Pei Lin
Viatge en família
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pei Lin
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
せん
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
せん
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
MARIKO
24 de set. de 2022
MARIKO
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Noriko
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noriko
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
家族での滞在
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Vincent, Binnaway Australia
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
KYUWAN
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
일본전통 료칸
KYUWAN
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kei Yee
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kei Yee
Estada de 5 nits (gen. 2019)