Hotel Crescent Asahikawa
Hotel a Asahikawa amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Crescent Asahikawa





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals (Non-smoking)

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals (Non-smoking)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual (Non-smoking)

Habitació individual, 1 llit individual (Non-smoking)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-8, Midoribasi-dori, Asahikawa, Hokkaido, 070-0035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wing International Asahikawa Ekimae
Hotel Wing International Asahikawa Ekimae
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Crescent Asahikawa
Crescent Asahikawa
Hotel Crescent Asahikawa Hotel
Hotel Crescent Asahikawa Asahikawa
Hotel Crescent Asahikawa Hotel Asahikawa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Crescent Asahikawa
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
kiyoshi
Viatge en família
6 de febr. de 2025
kiyoshi
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
zhangwei
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhangwei
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
zhangwei
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhangwei
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MASAKAZU
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
朝食ビュッフェ
MASAKAZU
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
ゆうすけ, Minato-ku,
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ゆうすけ
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
hideki
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hideki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dylan, Maastricht
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
HIROSHI
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
HIROSHI
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Miho
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Miho
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
かんじ
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
かんじ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Masanori
21 d’ag. de 2024
Masanori
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
hiromichi
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hiromichi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
hiroshi
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hiroshi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoko
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoko
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
harada
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
harada
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comfortable hotel with basic service
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
kimihiko
Viatge de negocis
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kimihiko
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
YOSHIOKA
Viatge en família
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
スリッパに沢山の髪の毛 掃除がされてない❓ドアの開け閉めの音がうるさい 朝食は満足 料金も安いので
YOSHIOKA
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
katsuyuki
Viatge de negocis
21 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
katsuyuki
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
michiko
Viatge en família
5 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
michiko
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Yoshie
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yoshie
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Tetsuya
Viatge en família
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuya
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
yuji
Viatge de negocis
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
yuji
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Anne
26 de març de 2023
Anne
Estada de 3 nits (març 2023)