Hotel Crescent Asahikawa
Hotel a Asahikawa amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Crescent Asahikawa





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals (Non-smoking)

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals (Non-smoking)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual (Non-smoking)

Habitació individual, 1 llit individual (Non-smoking)
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-8, Midoribasi-dori, Asahikawa, Hokkaido, 070-0035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wing International Asahikawa Ekimae
Hotel Wing International Asahikawa Ekimae
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 1.025 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Crescent Asahikawa
Crescent Asahikawa
Hotel Crescent Asahikawa Hotel
Hotel Crescent Asahikawa Asahikawa
Hotel Crescent Asahikawa Hotel Asahikawa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Crescent Asahikawa
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
太一
26 de juny de 2025
太一
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
katsue
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
katsue
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
kiyoshi
Viatge en família
6 de febr. de 2025
kiyoshi
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
zhangwei
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhangwei
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
zhangwei
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zhangwei
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MASAKAZU
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
朝食ビュッフェ
MASAKAZU
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
ゆうすけ, Minato-ku,
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ゆうすけ
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
hideki
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hideki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dylan, Maastricht
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
HIROSHI
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
HIROSHI
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Miho
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Miho
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
かんじ
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
かんじ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Masanori
21 d’ag. de 2024
Masanori
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
hiromichi
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hiromichi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
hiroshi
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hiroshi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoko
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoko
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
harada
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
harada
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comfortable hotel with basic service
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
kimihiko
Viatge de negocis
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kimihiko
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
YOSHIOKA
Viatge en família
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
スリッパに沢山の髪の毛 掃除がされてない❓ドアの開け閉めの音がうるさい 朝食は満足 料金も安いので
YOSHIOKA
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
katsuyuki
Viatge de negocis
21 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
katsuyuki
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
michiko
Viatge en família
5 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
michiko
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Yoshie
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yoshie
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Tetsuya
Viatge en família
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuya
Estada d’1 nit (maig 2023)