Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Asahishiro





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

834-5 Ro, Asahi, Chiba, 289-2516
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Sosa
HOTEL R9 The Yard Sosa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Microones
8.2 de 10, Molt bé, 22 opinions
Preu actual: 51 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Asahishiro Asahi
HOTEL R9 The Yard Asahishiro Hotel
HOTEL R9 The Yard Asahishiro Asahi
HOTEL R9 The Yard Asahishiro Hotel Asahi
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Asahishiro
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
??
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ミツコ
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ミツコ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
りな
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
りな
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
???
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
??
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
s
30 de juny de 2025
s
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
YUUJI
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUUJI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
7 de juny de 2025
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SHINGO
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINGO
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
NAOYA
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAOYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
あや
2 de maig de 2025
あや
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
けんじ
1 d’abr. de 2025
けんじ
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
EMIKO
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
EMIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
健
10 de març de 2025
健
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Masue
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masue
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIKO
5 de gen. de 2025
AKIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chiho
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiho
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SANGHOON
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SANGHOON
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
ひろみ
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろみ
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
下水臭の改善を期待します
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
?
1 de nov. de 2024
?
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoichi
Viatge en grup
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoichi
Estada d’1 nit (set. 2024)