Mardezok Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Asaba amb esmorzar gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mardezok Hotel

Piscina a l'aire lliure
Habitació Deluxe | Minibar, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
S'hi serveixen esmorzars, dinars, sopars i plats de cuina internacional
Suite executiva | Minibar, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Detall de l'interior

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2 Mardezok Street Okpanam, Asaba, 234046

Què hi ha als voltants

  • Mercat d'Onitsha - 15 minuts en cotxe - 15.0 km
  • Catedral Basílica de la Santíssima Trinitat - 16 minuts en cotxe - 16.2 km
  • Mercat Eke - 51 minuts en cotxe - 54.7 km
  • Església Catòlica de Santa Maria - 53 minuts en cotxe - 56.6 km
  • Universitat Nnamdi Azikiwe - 60 minuts en cotxe - 65.3 km

Restaurants

  • ‪Cyson Hotel Asaba - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Chicken Express - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪VALLEYVIEW GARDEN - ‬19 minuts en cotxe
  • ‪Abuja - ‬17 minuts en cotxe
  • ‪stanleys bar - ‬6 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Mardezok Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, un bar al costat de la piscina i botigues a les instal·lacions són només algunes de les comoditats que ofereix Mardezok Hotel. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. S'ofereixen classes de ioga al gimnàs; l'allotjament també posa servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un centre de negocis a disposició dels clients. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), sales de reunions i premsa gratuïta al vestíbul
  • Magatzem d'equipatge, botiga de regals o quiosc i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Mardezok Hotel, totes les habitacions tenen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït cada dia disponible
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Activitats

  • Classes de ioga
  • Compres
  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Construït l'any 2014
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 12 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per persona només l'anada.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Swiss Spirit Hotel Mardezok Asaba
Swiss Spirit Hotel Mardezok
Swiss Spirit Mardezok Asaba
Swiss Spirit Mardezok
Mardezok Hotel Asaba
Mardezok Asaba
Mardezok
Swiss Spirit Hotel Suites Mardezok
Mardezok Hotel Hotel
Mardezok Hotel Asaba
Mardezok Hotel Hotel Asaba

Preguntes freqüents

Mardezok Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Mardezok Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Mardezok Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mardezok Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mardezok Hotel?

Registre de sortida: 11:00.

Mardezok Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 30 USD per persona.

On es troba Mardezok Hotel?

Aquest hotel es troba a Asaba. A més, tindràs Mercat d'Onitsha a 17,8 km i Catedral Basílica de la Santíssima Trinitat a 19 km. Mercat Eke i Església Catòlica de Santa Maria també són a menys de 52 km.

Opinions: Mardezok Hotel

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 5 opinions
Puntuació 8: Bo. 2 de 5 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 5 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 5 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 5 opinions

8,4/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10

My stay was short but I enjoyed every bit. The staffs were very polite and nice team. I love to be back again

8/10

First I used bathroom and got locked in but the key lock was broke. Management responded quickly but not able to fix broke door casing to get me out. I myself was fine and seeing the funny inside,, they were concerned that I was ok.. Could have been so bad for a person staying alone and get locked in.... The bathroom had black mold on ceiling.. And musty smell in room Great people there and make you feel so welcome all the time. The free breakfast was ok but not much to choose from. not my kind of food as i'm from another country. never been where complementary breakfast is for only one when you are a party of 2.. Booked for 2 i would always have to ask for another towel.... the bed was to short for tall people of 5'8"+ . The pool wasn't so clean to be inviting to swim. with some good maintenance this is a great place to visit with live entertainment. I loved the friendly atmosphere.

10/10

Excellent stay. Thanks

8/10

We enjoyed our 8days stay.

6/10

My Expedia booking was not honoured even after nearly an hour trying to produce the Receipt with poor Wifi (I showed them the Booking Confirmation sheet). When I gave them the Receipt they insisted upon also having the still refused to give me a room. Therefore I had to pay again as it was now late at night and they would not even try to call Expedia to ascertain whether or not we were entitled to a room. I put in a call to Expedia later that night and the attendant said he would look into it and let me know the outcome. I have heard nothing since. The hotel is not bad but the staff even though they try are poorly trained, especially the unpleasant man who runs the gym (which is open at someone other than the guests' convenience for about 4 hours a day!). The Manager is inaccessible and therefore completely useless. We have not heard or seen anything from him after all that happened that night. Luckily we checked out the next day instead of staying for the two nights originally planned. Above all they need to train the staff in customer service and get rid of the useless manager.