Finca Hotel El Palmar
Hotel als afores amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Finca Hotel El Palmar





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite superior, no fumadors

Suite superior, no fumadors
El més destacat
Bressols (gratis)
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Bressols (gratis)
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, 1 dormitori

Habitació quàdruple familiar, 1 dormitori
El més destacat
Bressols (gratis)
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vereda la Esperanza, Montenegro, Quindio, 633007
Sobre aquest allotjament
Finca Hotel El Palmar
Allotjaments similars

Hacienda Hotel El Percal
Hacienda Hotel El Percal
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 43 opinions
Preu actual: 80 €
12 de gen. - 13 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de Colòmbia sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària des de fora de Colòmbia i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a reserves de paquets turístics (allotjament i altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 190000 COP per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 20000 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 65000 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-20:30.
L’allotjament també es coneix com a
Finca Hotel El Palmar Montenegro
Finca El Palmar Montenegro
Finca El Palmar
Finca Hotel El Palmar Hotel
Finca Hotel El Palmar Montenegro
Finca Hotel El Palmar Hotel Montenegro
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Finca Hotel El Palmar
10
Magnífic
9,8
Neteja
10
Ubicació
10
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
1 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en família
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en grup, Viatge en família
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Luis
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en grup
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
Viatge en grup
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camila
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
maryluz
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un super lugar para hospedarse.
maryluz
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge en grup
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
10/10, Excel·lent
Rolando
Viatge en família
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relajación total




Rolando
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Luz Helena
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luz Helena
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Mauro
Viatge en família
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella, Viatge en família
21 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
GABRIEL J
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finca hotel el palmar
GABRIEL J
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
HERLINDA
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HERLINDA
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
jorge
14 de des. de 2020
jorge
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Serge francois
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serge francois
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Jhon Edward
6 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendado.
Jhon Edward
Estada d’1 nit (ag. 2018)








