Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Passage 2





Serveis populars
El preu actual és de 62 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Assecador de cabells
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Shinmachi1-8-2, Aomori, Aomori, 030-0801
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Toyoko Inn Aomori Ekimae
Toyoko Inn Aomori Ekimae
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 694 opinions
Preu actual: 60 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Passage 2 Hotel
Hotel Passage 2 Aomori
Hotel Passage 2 Hotel Aomori
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Passage 2
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Yukio
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Koji
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Koji
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiyuki
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiyuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroka
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroka
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
??
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Reiko
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reiko
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Hayato
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hayato
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Satoru
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoru
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kenichi
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenichi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
fuje
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
fuje
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
SHIGEO
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGEO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
TOMOKO
3 de maig de 2025
TOMOKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Laiwa
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
交通便利近火車站
Laiwa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Prayuth
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prayuth
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
DAICHI
11 d’abr. de 2025
DAICHI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yang
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yang
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
AYUMI
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AYUMI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
RYO
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
RYO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
masao
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
masao
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Mutsuo
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mutsuo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
William
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kosaka
Viatge en família amb nens petits
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kosaka
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
hitoshi
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
hitoshi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets