Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Mer Sankaiso





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 285 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, vistes al mar (Japanese-style)

Habitació tradicional, no fumadors, vistes al mar (Japanese-style)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, Naruto, Maitomachi, Ajigasawa, Aomori-ken , 038-2761
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rockwood Hotel & Spa
Rockwood Hotel & Spa
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 21 opinions
Preu actual: 169 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per adult i 2200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel Ajigasawa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grand Mer Sankaiso
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
atom
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
atom
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
???
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chi kwong
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi kwong
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miwako
Viatge en família
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwako
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Meghan
Viatge en parella
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Meghan
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
KOMEI
Viatge en família
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOMEI
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Hiromi
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromi
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
???
10 de des. de 2023
???
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
CHUNGHSI
Viatge en família
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUNGHSI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Joel, Brooklyn
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Ryosan
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryosan
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Chien-Shan
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chien-Shan
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Yuko
9 de maig de 2023
Yuko
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Nagasugi
Viatge en família
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nagasugi
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Emiko
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiko
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Mitsuko
3 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mitsuko
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Masahiro
Viatge en família
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
リゾートホテルでした!

Masahiro
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Yuka
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
nobuo
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nobuo
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
EMIKO
Viatge en família
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMIKO
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Sau Ha
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sau Ha
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
AHSEONG
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHSEONG
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
冬の露天風呂と景色は最高です!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
のんびりする旅には最高の宿



Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)