26 HOTEL
Hotel a Anyang amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament 26 HOTEL





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Gwanpyeong-ro 182beon-gil, Dongan-gu, Anyang, Gyeonggi, 14066
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

27 HOTEL
27 HOTEL
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.8 de 10, Bé, 20 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
26 HOTEL Hotel
26 HOTEL Anyang
26 HOTEL Hotel Anyang
Preguntes freqüents
Opinions: 26 HOTEL
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfy
Andrew
Estada de 9 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Sunhyuk
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sunhyuk
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Seonhwa
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Seonhwa
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Seonhwa
Viatge de negocis
6 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Seonhwa
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
YOUNGHO
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGHO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Kim
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
SEONGROK
Viatge de negocis
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
SEONGROK
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeong Kyu
Viatge de negocis
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
칭찬합니다
Jeong Kyu
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Chi San
4 de març de 2023
Chi San
Estada de 9 nits (febr. 2023)