Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vé





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vismarkt 14, Mechelen, 2800
Sobre aquest allotjament
Hotel Vé
Allotjaments similars

Novotel Mechelen Centrum
Novotel Mechelen Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 547 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.30 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 26 EUR per dia (a 250 m).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
- Càrrec per accedir a l'spa: 17.5 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, llits addicionals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-10:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mercure Mechelen Vé
Hotel Mercure Vé
Mercure Mechelen Vé
Mercure Vé
Hotel Vé Hotel
Hotel Vé Mechelen
Hotel Vé Hotel Mechelen
Hotel Mercure Mechelen Vé
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Vé
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marion
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stephan
15 de juny de 2025
Stephan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay and cleanliness in a beautiful hotel
Roberto
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jantine
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Jantine
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hans
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lucio
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
19 de maig de 2025
Ellen
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kristof
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristof
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sari
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sari
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jörgen
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jörgen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel
10 de març de 2025
Raquel
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Raquel
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Evelina
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsay, Calgary
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Els
Viatge en parella
1 de març de 2025
Els
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
28 de febr. de 2025
Steve
Estada de 3 nits (febr. 2025)