Hotel New Flanders
Hotel a Sint-Niklaas amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Flanders





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
També et pot agradar

Holiday Inn Express Antwerp City-North by IHG
De Kaaien
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 963 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stationsplein 5, Sint-Niklaas, 9100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Serwir
Hotel Serwir
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 346 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 2,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel New Flanders Sint-Niklaas
Hotel New Flanders
New Flanders Sint-Niklaas
Hotel New Flanders Hotel
Hotel New Flanders Sint-Niklaas
Hotel New Flanders Hotel Sint-Niklaas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Flanders
Opinions
6,6
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
5,2/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew Earl
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew Earl
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
James
20 de set. de 2024
James
Estada de 4 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Fernando
Viatge en grup
16 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Simone
Viatge en parella
19 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Paul
25 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Jacques
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacques
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
jean-claude
21 de jul. de 2023
jean-claude
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Bettina
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bettina
Estada de 2 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Tamer
16 de set. de 2022
Tamer
Estada de 3 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
TALAL
24 d’ag. de 2022
TALAL
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
Kresten
Viatge en família
17 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnatning med jernbane
Kresten
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Annabel
14 de jul. de 2022
Annabel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Wolfgang
Viatge en grup
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We enjoyed it!
Wolfgang
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Jannet
Viatge en família
14 de febr. de 2022
prima te doen
Jannet
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
jan
Viatge en família
6 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Slecht verblijf, goed eten
jan
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Jean-Baptiste
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hôtel tranquille, avec un potentiel d'amélioration
Jean-Baptiste
Estada de 4 nits (gen. 2022)
6/10, Acceptable
pierre
Viatge de negocis
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
pierre
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Sylvie
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (oct. 2020)
4/10, Deficient
DEIVY
Viatge de negocis
1 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DEIVY
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Gerrit
Viatge en família
14 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
k geef hier een 6.5 voor dit hotel
Gerrit
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Armin
9 de març de 2020
Armin
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Chris
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chris
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
René
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dieses Hotel kann ich keinem weiterempfehlen
René
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
christophe
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada d’1 nit (gen. 2020)