Hotel Moon
Hotel a Sint-Niklaas
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Moon





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
També et pot agradar

Holiday Inn Express Antwerp City-North by IHG
De Kaaien
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 984 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Richard Van Britsom straat 18b, Sint-Niklaas, 9100
Sobre aquest allotjament
Hotel Moon
Allotjaments similars

ibis Sint Niklaas Centrum
ibis Sint Niklaas Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 290 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14 EUR per adult i 14 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Moon Sint Niklaas
Moon Sint Niklaas
Hotel Moon Sint-Niklaas
Moon Sint-Niklaas
Hotel Moon Hotel
Hotel Moon Sint-Niklaas
Hotel Moon Hotel Sint-Niklaas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Moon
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christa
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joachim
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
D
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay at the moon hotel
D
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personlig Service
Allan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Netty
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekendje weg
Netty
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julie
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julie
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
cagri
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
cagri
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic little boutique hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jesper
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sabine
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada d’1 nit (oct. 2024)













