Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zimmerhof Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 122 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Begijnhofstraat 2, Lier, Flemish Region, 2500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B-INN Lier
B-INN Lier
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 112 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per nit (a 150 m).
- Càrrec per l'ús del bressol: 17.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 31.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Aldhem
Aldhem Hotel
Aldhem Hotel Zimmerhof
Aldhem Hotel Zimmerhof Lier
Aldhem Zimmerhof
Aldhem Zimmerhof Hotel
Aldhem Zimmerhof Lier
Zimmerhof
Best Western Plus Zimmerhof Hotel Lier
Best Western Plus Zimmerhof Hotel
Best Western Plus Zimmerhof Lier
Best Western Plus Zimmerhof
Zimmerhof Hotel Lier
Zimmerhof Hotel Hotel
Zimmerhof Hotel Hotel Lier
Best Western Plus Zimmerhof
Preguntes freqüents
Opinions: Zimmerhof Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
raf
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great comfortable hotel
raf
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Gianmarco
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianmarco
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Michael
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Catherine
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lars
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
small but nice hotell
Lars
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Theo
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sfeervol en onbezorgd.
Theo
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Meredith L
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Historic and lovely
Meredith L
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Raymond
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Raymond
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond
Estada de 4 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Stuart
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stuart
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming town, pleasant hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Marloes, Oss
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marloes
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Marcus
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect stop
Marcus
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Andreas
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel in guter Lage
Andreas
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Dagmar, Berlin
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr geschmackvoll restauriert
Dagmar
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Stig
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liers bösta hotel?
Stig
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels