Grand Alisa Hotel – Ex.Royalisa Hotel
Oci familiar a la platja, amb parc aquàtic d'accés gratuït, a prop de Port d'Alanya
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Alisa Hotel – Ex.Royalisa Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2024
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2024
Divan llit
2 Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cumhuriyet Mah. Sanayi Cad. NO:42, Alanya, Antalya, 07400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Sunflower Hotel
Villa Sunflower Hotel
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 199 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 2 EUR per dia. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 25 EUR només l'anada (fins a 2 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 2 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 15 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 23696
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Grand Alisa Hotel – Ex.Royalisa Hotel
7,6
Bo
7,4
Neteja
6,2
Comoditats
7,6
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 d’oct. de 2025
Estada de 8 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Mera
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mera
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Frank
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Frank
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Natascha
Viatge en família
14 de juny de 2025
Natascha
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Mike
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
safak
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Normal bir otel gidilebilir.
safak
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SELiM
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genel olarak güzeldi
SELiM
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ALEKSEI
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
ALEKSEI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Adil
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Adil
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Hayder
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Hayder
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Oguzhan
Viatge de negocis
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oguzhan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
A Strange Experience travelling alone.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Cemil
5 de nov. de 2023
Cemil
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Rebecca
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Carine
Viatge en família
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel in a great location
Carine
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Anne-Lise
22 de set. de 2023
Anne-Lise
Estada de 7 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Hamza
Viatge en grup
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hamza
Estada de 7 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Erman
15 de set. de 2023
Erman
Estada de 3 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Fatih
14 de set. de 2023
Fatih
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Erdal
Viatge en família
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erdal
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Ceyhun
Viatge en família
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ceyhun
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Musa
Viatge en grup
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Musa
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Lay
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lay
2/10, Horrible
Martin, Alphen aan den Rijn
Viatge en família
20 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
10/10, Excel·lent
Nuran
24 de jul. de 2023
Nuran
Estada de 3 nits (jul. 2023)








