Anemon Antakya Hotel
Hotel a Antakya amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anemon Antakya Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ataturk Street Odabasi No: 114, Antakya, Hatay, 31034
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sam Franss Boutique Otel
Sam Franss Boutique Otel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 17 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2.5 EUR per adult i 2 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 5 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L’allotjament també es coneix com a
Anemon Antakya
Anemon Antakya Hotel
Antakya Hotel
Anemon Antakya Hotel Hotel
Anemon Antakya Hotel Antakya
Anemon Antakya Hotel Hotel Antakya
Preguntes freqüents
Opinions: Anemon Antakya Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de gen. de 2023
Estada de 2 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
IBRAHIM
16 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
IBRAHIM
8/10, Bo
BARIS
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En ucuza en iyi hizmet
BARIS
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
BASAR
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
BASAR
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Senem
Viatge en família
5 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Senem
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Eyüp yusuf
Viatge en grup
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eyüp yusuf
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Baris Tolga
23 de nov. de 2021
Baris Tolga
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
ümit
24 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sıfır Sıfır Sıfır
ümit
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Ferit
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferit
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Mehmet Tamer
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mehmet Tamer
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
ERTUGRUL
Viatge en família
7 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Anemon konaklama
ERTUGRUL
Estada de 3 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Yusuf Musa
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yusuf Musa
Estada d’1 nit (abr. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Tahir
Viatge de negocis
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tahir
Estada d’1 nit (gen. 2021)
2/10, Horrible
Tufan
14 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tufan
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Zuelfikar
Viatge de negocis
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zuelfikar
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Su ve personel problemi mevcut.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Ali
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Ali
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
ABDULRAHIM
Viatge en família
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDULRAHIM
Estada de 8 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Deniz
Viatge en família
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Erdinc
Viatge en família
17 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erdinc
Estada de 2 nits (jul. 2020)