Weinhotel Kaisergarten
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Museu d'Alzey
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Weinhotel Kaisergarten





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 194 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hospitalstraße 17, Alzey, RP, 55232
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dorint Hotel Alzey/Worms
Dorint Hotel Alzey/Worms
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 238 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Weinhotel
Weinhotel Kaisergarten
Weinhotel Kaisergarten Alzey
Weinhotel Kaisergarten Hotel
Weinhotel Kaisergarten Hotel Alzey
Weinhotel Kaisergarten Hotel
Weinhotel Kaisergarten Alzey
Weinhotel Kaisergarten Hotel Alzey
Preguntes freqüents
Opinions: Weinhotel Kaisergarten
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gloria
9 d’oct. de 2024
Gloria
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en parella, Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 3 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Giordano
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Molto caro per quello che offre
Giordano
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ibai
Viatge de negocis
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibai
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Lise
Viatge en grup, Viatge en família
14 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lise
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Simone
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wir waren gerne Gast
Simone
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge en família
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada de 3 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Jackie
Viatge en grup
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackie
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Carol
Viatge en parella, Viatge en família
18 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carol
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Søren Harris
Viatge de negocis
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren Harris
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Frédéric
Viatge de negocis
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred
Frédéric
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Philip
Viatge de negocis
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philip
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
18 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geschäftsreise
Michael
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en parella
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
1 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Felix
Viatge en grup
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kann man machen
Felix
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
f
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
f
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)