T+ Hotel Sungai Korok
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Complex de Pekan Rabu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament T+ Hotel Sungai Korok





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier

Habitació amb dos llits individuals Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier

Habitació doble Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Deluxe Room
Standard Room 1 Double bed
Premier Room 2 Single bed
Premier Room 1 Double bed
Standard Room 2 Single bed
Standard Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.888, Batu 2 1/2, Lebuhraya Sultan Abdul Halim, Alor Setar, Kedah, 05400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Alora Hotel
Grand Alora Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 276 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
T Hotel Alor Setar
T Alor Setar
T+ Hotel Alor Setar
T+ Hotel Sungai Korok Hotel
T+ Hotel Sungai Korok Alor Setar
T+ Hotel Sungai Korok Hotel Alor Setar
Preguntes freqüents
Opinions: T+ Hotel Sungai Korok
Opinions
6,8
6,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
ZHI RIN
Viatge de negocis
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZHI RIN
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Syam, Langkawi
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Syam
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Razali, KL
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Razali
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Alsadam
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alsadam
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
MdJo, Alor star , malaysia
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MdJo
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Nurzurain
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurzurain
Estada de 3 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
careless staff
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
rose, malaysia
23 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rose
Estada de 2 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Berdekatan dengan bandar Tempat makan dan highway
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Easy Access
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de gen. de 2018
No passenger lift
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de des. de 2017
Good hotel next to the main road
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Faiz, Malaysia
23 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Faiz
Estada de 2 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
leo, klang
28 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bed experiences
leo
Estada de 2 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Peter
20 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Facilities Needs Repair
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good and clean budget hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Please improve the cleanliness of room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels