Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Renion Residence Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori

Apartament, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

42 Kairbekova Street, Almaty, 050010
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3500 KZT per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 5000.0 KZT per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Renion Residence Hotel Almaty
Renion Residence Almaty
Renion Residence
Renion Residence Hotel Almaty
Renion Residence Hotel Aparthotel
Renion Residence Hotel Aparthotel Almaty
Preguntes freqüents
Opinions: Renion Residence Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
SANG YEAP
Viatge de negocis, Viatge en família
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SANG YEAP
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Hiroyuki
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Hiroyuki
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Eunghyun, San Bruno
Viatge en família
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Eunghyun
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Burke Patrick, Cape May
31 d’oct. de 2022
Burke Patrick
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Kevin
5 de des. de 2021
Kevin
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Maxim
Viatge de negocis
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maxim
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Maxim
Viatge de negocis
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxim
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Stefan, Sachsen
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Nadia, Arizona
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadia
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
FAROUQ
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FAROUQ
Estada de 8 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
sangwon
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sangwon
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Tatiana
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfy, but hard to adjust room temp
Tatiana
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Oleksandr
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oleksandr
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
広くて綺麗なアパートメントタイプのホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
H, Toronto
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Estada de 6 nits (maig 2018)