The Legend Hotel
Hotel d'estil victorià amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Legend Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 115 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier, 1 llit de matrimoni, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació doble Premier, 1 llit de matrimoni, no fumadors, vistes a la ciutat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Sofà llit: individual
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23C Thorn Hill Road, Civil Lines, Prayagraj, Uttar Pradesh, 211001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Prayagraj
Radisson Hotel Prayagraj
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
5.0 de 10, 4 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 413 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000.00 INR per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Google Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
LEGEND HOTEL Allahabad
LEGEND Allahabad
The Legend Hotel Hotel
The Legend Hotel Prayagraj
The Legend Hotel Hotel Prayagraj
Preguntes freqüents
Opinions: The Legend Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vishal
24 de maig de 2025
Vishal
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
aarti
11 de març de 2025
aarti
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tanushree
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanushree
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
27 de gen. de 2025
Adrian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ashok, Christchurch CBD
Viatge en parella
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ashok
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nagarajan
21 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nagarajan
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Shivani
24 de jul. de 2023
Shivani
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Anupama
Viatge en grup
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly Recommended
Anupama
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
PRAVEEN
Viatge en família
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PRAVEEN
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Pradyumna
Viatge en família
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pradyumna
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Raghava
Viatge de negocis
26 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raghava
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tout est parfait
Elisabeth
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
KESAVAN, Bath, UK
3 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel but expensive
KESAVAN
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Pratik
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratik
8/10, Bo
Victor
29 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buen hotel y bien ubicado
Victor
8/10, Bo
Michael
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bra roomservice
Michael
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació