Hotel Julián
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Museu Arqueològic Los Baños
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Julián





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Ginés Campos,35, Alhama de Murcia, Murcia, 30840
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Los Bartolos
Hotel Los Bartolos
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.4 de 10, Molt bé, 25 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 2 i 10 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Julián Alhama de Murcia
Julián Alhama de Murcia
Hotel Julián Hotel
Hotel Julián Alhama de Murcia
Hotel Julián Hotel Alhama de Murcia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Julián
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Carlos
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Javier
30 d’oct. de 2024
Javier
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alvaro
Viatge de negocis
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alvaro
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Fco Javier
Viatge de negocis
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Fco Javier
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, friendly staff
Alan
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Eulalia
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eulalia
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Julian
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
4/10, Deficient
Sabor
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sabor
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Valéria Maria
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortável
Valéria Maria
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Gunther
19 d’abr. de 2022
Gunther
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
jose enrique
Viatge de negocis
14 de des. de 2021
jose enrique
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
MARIA JESUS
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
MARIA JESUS
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Angel
Viatge en grup
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gran hotel




Angel
Estada de 4 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Olivier
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon établissement
Olivier
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Carles
Viatge de negocis
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carles
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Luis
20 de nov. de 2018
Luis
Estada de 2 nits (nov. 2018)
2/10, Horrible
Montserrat
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Montserrat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Pablo
1 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
8/10, Bo
jose
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
jose
Estada d’1 nit (febr. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets