Amfitrió particular
Hôtel RALF
Hotel a Alger amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel RALF





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite Elite

Suite Elite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

84 Bd Colonel Krim Belkacem, Algiers, Wilaya d'Alger, 16000
Sobre aquest allotjament
Hôtel RALF
Allotjaments similars

Best Night 2
Best Night 2
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 283 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 500.00 DZD per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 DZD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2000 DZD només l'anada (fins a 18 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel RALF Hotel
Hôtel RALF Algiers
Hôtel RALF Hotel Algiers
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel RALF
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Luwam, los angeles
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luwam
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Martina
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Djamel
Viatge en grup
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Djamel
Estada de 3 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Yassin
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yassin
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Washington
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Marie
1 de set. de 2025
Marie
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Billel
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billel
Estada de 8 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Billel
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Djemel
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Djemel
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonia
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
M'hammed
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel
M'hammed
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mustapha
Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustapha
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angéline
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angéline
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HÔTEL TRES PROPRE ET SÉRIEUX
Mohamed
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
MEHDI
15 de jul. de 2025
MEHDI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tarek
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tarek
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
WALTER
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WALTER
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mahassen
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahassen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rabah
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rabah
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Billel
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Billel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yanis
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yanis
Estada de 5 nits (juny 2025)








