Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Giovanni Stanly Hotel & Restaurant





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes al mar

Suite, vistes al mar
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, vistes al mar

Habitació individual estàndard, vistes al mar
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

205 El Gueish Avenue, Stanly, Alexandria, Egypt
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament vigilat amb assistència: 2 USD per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
San Giovanni Alexandria
San Giovanni Hotel
San Giovanni Hotel Alexandria
San Giovanni Stanly Hotel Alexandria
San Giovanni Stanly Hotel
San Giovanni Stanly Alexandria
San Giovanni Stanly
Giovanni Stanly & Restaurant
San Giovanni Stanly Hotel & Restaurant Hotel
San Giovanni Stanly Hotel & Restaurant Alexandria
San Giovanni Stanly Hotel & Restaurant Hotel Alexandria
Preguntes freqüents
Opinions: San Giovanni Stanly Hotel & Restaurant
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Fatma
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fatma
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Fatma
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fatma
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
George
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Dr Heba
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr Heba
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Dr Heba
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr Heba
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Dr Emad
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr Emad
Estada de 3 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Gamal
24 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gamal
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Ashraf, Bakersfield
Viatge en parella
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashraf
Estada de 4 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Bahgat
Viatge en parella
20 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bahgat
Estada de 21 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Shaymaa
17 de set. de 2022
Shaymaa
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
John, Indianapolis
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
BESHOY
15 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
BESHOY
Estada de 7 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Joseph
Viatge en família
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
friks
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
friks
Estada de 3 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Mostafa
Viatge de negocis
25 de febr. de 2022
It's okay




Mostafa
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Nabil
Viatge de negocis
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nabil
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Michael, Mesa
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
Amr Elsayed
21 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amr Elsayed
Estada de 3 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Yousef
24 de jul. de 2021
Yousef
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Waleed
Viatge en família
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feedback
Waleed
Estada de 3 nits (maig 2021)
4/10, Deficient
Yahia
Viatge de negocis
19 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yahia
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
desoukymoustafa, mechelen
Viatge en grup
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
desoukymoustafa
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Ahmed
Viatge en família
22 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmed
Estada de 2 nits (març 2020)