Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sandra





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite clàssica, 1 llit de matrimoni

Suite clàssica, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza de la Zarzuela, C/ Montserrat Caballé, 11, Alcala de Guadaira, Seville, 41500
Sobre aquest allotjament
Hotel Sandra
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 3 i 6 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 16.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sandra Alcala de Guadaira
Sandra Alcala de Guadaira
Hotel Sandra Hotel
Hotel Sandra Alcala de Guadaira
Hotel Sandra Hotel Alcala de Guadaira
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sandra
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Standaard hotel met bovengemiddeld duur ontbijt.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
monica
29 d’abr. de 2024
monica
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Oscar, Miramar
Viatge en grup, Viatge en família
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Alberto
Viatge en família
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ionel
18 de set. de 2023
Ionel
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Guillermo
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Antonio José
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio José
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Antonino
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonino
Estada de 5 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Antonio José
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio José
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
jorge
4 de maig de 2023
jorge
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Mariana
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mariana
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
27 de nov. de 2022
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Noemi
Viatge de negocis
8 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Habitación muy justita a lo que ofrecen.
Noemi
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Raymond
26 de maig de 2022
Raymond
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
FANNY
25 de maig de 2022
FANNY
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Gratian
20 d’abr. de 2022
Gratian
Estada de 3 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Wladimir
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Wladimir
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
stephan
Viatge en família
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephan
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Rocio
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rocio
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
Viatge en grup
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Pablo
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Mohamed
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Amal
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen servicio
Amal
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
monica Caraballo
7 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
monica Caraballo
Estada d’1 nit (oct. 2021)