Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mövenpick Hotel Al Khobar





Serveis populars
El preu actual és de 124 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, vistes parcials al mar

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, vistes parcials al mar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes parcials al mar

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes parcials al mar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite reial (Silver)

Suite reial (Silver)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades

Habitació familiar, habitacions connectades
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite reial (Gold)

Suite reial (Gold)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
També et pot agradar

Aloft Dhahran
Al Ulaya
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 270 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prince Turki St., PO Box 4923, Al Khobar, 31952
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kempinski Al Othman Hotel Al Khobar
Kempinski Al Othman Hotel Al Khobar
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 201 opinions
Preu actual: 142 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 140 SAR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 145 SAR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 SAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10006492
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Saudi Ministry of Tourism és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Movenpick Al Khobar
Mövenpick Al Khobar
Moevenpick Hotel Al Khobar
Movenpick Hotel Al Khobar
Movenpick Al Khobar Al Khobar
Mövenpick Hotel Al Khobar Hotel
Mövenpick Hotel Al Khobar Al Khobar
Mövenpick Hotel Al Khobar Hotel Al Khobar
Preguntes freqüents
Opinions: Mövenpick Hotel Al Khobar
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dalal
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dalal
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mashari, Alsalam
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mashari
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Salem
17 de febr. de 2025
Salem
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALI
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdullah
Viatge de negocis
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdullah
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Elizabeth
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Elizabeth
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lynne
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lynne
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
seongha
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
seongha
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JAMIE
7 de set. de 2024
JAMIE
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Yasser
Viatge de negocis
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yasser
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kareem
Viatge de negocis, Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kareem
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Faisal
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Faisal
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mashari, Alsalam
Viatge en família
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mashari
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
BELAL
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BELAL
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Majid
Viatge en família
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Majid
Estada de 3 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
ALAMIYA MEDIA
11 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAMIYA MEDIA
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
khaled
Viatge en grup
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
khaled
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Mohamed
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
CRISTIAN
17 de febr. de 2024
CRISTIAN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Francesco
17 de febr. de 2024
Francesco
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Rashed
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rashed
Estada d’1 nit (gen. 2024)