Grand Lily Hotel Suites
Hotel al centre a Al-Hofuf amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Lily Hotel Suites





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 dormitori

Suite júnior, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Al Dahran street, Mubarraz, Al-Hofuf, 31982
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Al Ahsa InterContinental by IHG
Al Ahsa InterContinental by IHG
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 97 opinions
Preu actual: 189 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45 SAR per adult i 25 SAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 SAR per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec per l'ús del bressol: 50.0 SAR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 SAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10000714
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Grand Lily Hotel Suites Al Ahsa
Grand Lily Suites Al Ahsa
Grand Lily Suites
Grand Lily Hotel Suites Hotel
Grand Lily Hotel Suites Al-Hofuf
Grand Lily Hotel Suites Hotel Al-Hofuf
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Lily Hotel Suites
Opinions
6,2
6,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdullah Ishaq
Viatge en família amb nens petits
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdullah Ishaq
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Ricardo
1 de set. de 2024
Ricardo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Theresa
Viatge en família
26 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa
2/10, Horrible
Sonny
16 de febr. de 2023
Sonny
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dakheel
1 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dakheel
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Dakheel
Viatge en família
6 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Dakheel
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Alhanouf
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
المكان يوجد فيه رائحه ليست جيده المكان غير نظيف
Alhanouf
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
MOHAMED NOUR
Viatge de negocis
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
MOHAMED NOUR
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
Salem
30 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Salem
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Abdulmonem
Viatge en família
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulmonem
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
faris
Viatge en família
23 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
faris
Estada d’1 nit (juny 2021)
4/10, Deficient
ZTYAD
1 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZTYAD
Estada de 3 nits (abr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
12 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Mohammed
2 de set. de 2019
Mohammed
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Difeallah
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Difeallah
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
moon, dammam
8 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice place close of many restaurants
moon
Estada d’1 nit (jul. 2017)
4/10, Deficient
Abdulraouf
30 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Great location Not as good building Poor managemen
Abdulraouf
Estada de 3 nits (juny 2017)
4/10, Deficient
Mohamad
27 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
لن أعود له إطلاقاً
Mohamad
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
fouad
30 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació