Garden Plaza Hotel
Hotel de luxe a Al-Hofuf amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Garden Plaza Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
8 de jul. - 9 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Llençols de cotó egipci
Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Senior King Suite

Senior King Suite
Carregar totes les fotos de: Senior Two Queen Suite

Senior Two Queen Suite
Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Standard King Room

Standard King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prince Talal Bin Abdulaziz Street, Al-Hofuf, 36361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Braira AL Ahsa
Braira AL Ahsa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.8 de 10, Excepcional, 27 opinions
Preu actual: 122 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 55 SAR per adult i 30 SAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 SAR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10002525
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Puntuació nacional
Saudi Ministry of Tourism és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Garden Plaza Hotel Al Ahsa
Garden Plaza Al Ahsa
Garden Plaza Hotel Hotel
Garden Plaza Hotel Al-Hofuf
Garden Plaza Hotel Hotel Al-Hofuf
Preguntes freqüents
Opinions: Garden Plaza Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
harold
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
harold
Estada d’1 nit (nov. 2022)
2/10, Horrible
Mohammed
5 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
فندق لا يستحق الزياره والسكن
Mohammed
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Abdullah
21 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdullah
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Mohammed
8 d’abr. de 2021
Mohammed
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Bashar
Viatge en família
22 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bashar
Estada de 2 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall, a great hotel
Viatger verificat
Estada de 13 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Abdulaziz
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abdulaziz
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Sultan
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
هادي نظيف موقعه جيد
Sultan
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
رائع جداااا
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Abdualziz
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdualziz
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Abdullah
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Abdullah
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Salem
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salem
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Bilal
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly staff, clean rooms, Good value for money.
Bilal
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
SALAH
18 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
SALAH
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Faisal
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Faisal
4/10, Deficient
Ibrahim
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació